Acord amb Bárymont Asociados

El 13 de novembre, el Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques i la corredoria d'assegurances i assessors en productes financers, Bárymont Asociados, van signar un conveni de col·laboració a través del qual, els col·legiats i col·legiades obtenen un tractament preferencial en qualsevol dels serveis i productes de Bárymont. El conveni va ser signat per Josep Burgas, president de la corporació gironina, i Àngel Galindo, director de Barymont a Girona.

Bárymont y Asociados, Corredoria d'Assegurances, desenvolupa la seva activitat a l'entorn a la seva Missió: "Ajudar a les persones a obtenir els beneficis d'una correcta acumulació de patrimoni, mitjançant l'adequada planificació i gestió financera". Segons Bárymont, "existeixen dades objetives invariables que fan necessari actuar amb certa urgència per evitar dependre en un futur d'una pensió pública. "Aquells que no planifiquin avui correctament el seu futur econòmic per contrarrestar les conseqüències d'una piràmide demogràfica invertida i del retrocés progressiu de les pensiones públiques, se n'adonaran quan ja sigui massa tard, doncs el factor temps és fonamental en la solució d'aquest problema", va afirmar el director gironí de l'empresa durant la signatura del conveni. "El nostre propòsit és oferir solucions adaptades a les necessitats i circumstàncies de cadascú, planificant i sembrant avui esperança, amb la certesa raonable de que cadascun dels nostres clients gaudirà de la seva pròpia independència financera.", assegura el director general, Emilio Montaraz.

Per a més informació us podeu posar en contacte amb l'Àrea d'atenció al soci del Col·legi

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
Àrea d'atenció al soci