Propera formació: Educació financera

Atès l'interès del tema per a tots els agents comercials, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona hem organitzat per al proper dijous 13 de novembre la jornada sobre Educació financera a càrrec d'Àngel Galindo, responsable de Barymont a Girona, i d'Eusebi Fernández, director de Franquícia.

Objectiu

Ensenyar alguns conceptes que es fan imprescindibles a l'hora de planificar financerament, el futur i el present de les persones.

• Expectatives de futur de la Seg. Social
• Què fer per resoldre aquesta futura falta de recursos?
• El flux dels diners
• Estalvio o inverteixo?
• La meva assegurança em protegeix?
• Característiques dels productes bancaris de les famílies

La sessió és gratuïta per als col•legiats. Per la resta d'assistents el cost és de 20€*.

Les places són limitades. Preguem, si us és possible, que confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202040 o al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Els assistents no col•legiats poden formalitzar la inscripció amb un ingrés al núm. de compte del Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18 i enviar al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., el comprovant de pagament, indicant Nom i cognom i el nom de la jornada: educació financera.

Anoteu a les vostres agendes

Què: sessió Educació Financera

• Dia: dijous 13 de novembre
  • Lloc: sala d'actes de col•legi (C. Nou 8, pral. 4a de Girona)
  • Hora: 19.00 hores

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col•legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI ; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col•lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web.

Restem a la vostra disposició.

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona

Àrea d'atenció al soci