Programa d'alta direcció per a la PIME

El proper 17 d'octubre comença la 9ena edició del Programa d'Alta Direcció per a la PIME, organitzat per l'empresa Multiassessors Formació Empresarial.

Gràcies a un acord del Col·legi amb l'empresa Multiassessors Formació Empresarial, els agents comercials col·legiats tenen un descompte especial en la formació, estructurada en mòduls i amb seu al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona. Per accedir als descomptes heu d'acreditar la vostra condició de col·legiats/des.

Aquest programa està dissenyat per a directius i empresaris que diàriament s'enfronten a problemes complexos i han de tenir una visió global de l'organització a curt, mitjà i llarg termini.

• Donar una visió global de l' empresa des dels prismes més rellevants
  • Aportar una metodologia d'anàlisi i presa de decisions
  • Gestionar amb eficàcia els recursos limitats
  • Ajudar als equips que dirigim a créixer personalment i professional

Informació

Podeu consultar el Programa (mòduls i sessions), així com la graella de formadors en aquest enllaç. També hi trobareu les referències de Multiassessors Formació Empresarial per posar-vos-hi en contacte en cas d'interès.

No dubteu en contactar directament amb el Col·legi, si necessiteu cap necessitat.

Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona

Sra. Anna López