Fira de Mostres 2014: programa dels Agents Comercials

Com cada any, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques estarà present a la Fira de Mostres, del 29 al 2 de novembre. Aquest any seguim innovant i proposem un format diferent. La nostra presència a la Fira es traduirà aquest en un programa que alternarà les accions professionals amb les lúdiques, i tindrem presència al Saló de l'Emprenedoria, en dos espais:

• Un espai dedicat a l'assessorament en tots els àmbits que afecten la nostra professió, informació sobre els serveis i avantatges col·legials, amb gestió de l'oferta de representacions i canditats en el moment.
  • Un espai dedicat a la promoció dels nostres col·legiats/des
  • Amb campanya específica per als futurs agents comercials menors de 35 anys, en el marc del Programa Pla d'Ocupació Jove; i per als agents comercials, majors de 35 anys, que encara no són col·legiats.

Confiem que aquest treball sigui de gran profit per a tots els agents comercials. Totes les activitats són gratuïtes.

Programa 2014

Dijous 30 d'octubre

Jornades tècniques

LLOC: ESPAI DE LA LLOTJA DE CONTRACTACIÓ A LA FIRA DE GIRONA
DURADA: DE 11.00 A 14.00 hores

11.00 Benvinguda i presentació
11.15 Ponència: "L'agent comercial, autònom o en societat? avantatges i inconvenients"
         A càrrec d'experts de l'assessoria i consultoria en fiscalitat i comptabilitat del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona

i Comarques
12.00 Espai de Networking
13.00 Exposició tècnica: cava i pernil ibèric

A càrrec de Gerard Fajula, somelier de Juvé i Camps, i de Jordi Sala, gerent de Don Jamón

Debat i cata

14.00 Fi de la jornades tècniques

De 16.00 a 19.00 hores
Atenció als col·legiats. Informació sobre els plans de promoció professional i serveis que ofereix el COACG. L'organització destaca la gestió en l'oferta i demanda de representacions comercials.

Divendres 31 d'octubre

Celebració del Dia de l'Agent Comercial!

12.30 Hissada de la bandera col·legial, a l'entrada principal de la Fira de Girona
12.40 Visita a la Fira
13:00 Acte parlamentari, a l'espai de la Llotja de Contractació a la Fira de Girona

13.30 Aperitiu per a tots els assistents

Us esperem amb la il·lusió de retrobar-nos un any més en aquest entorn firal, però sobretot amb la ganes de ser útils i ajudar-vos a desenvolupar la vostra pràctica professional.

No dubteu en contactar-nos per a qualsevol aclariment

Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques
C. Nou 8, pral. 4a