El Col·legi s'adhereix a el “punt emppersona Girona"

El Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques s'ha adherit a el "punt emppersona-Girona", impulsat per la Fundació PIMEC i PIMEC Girona. L'objectiu d'aquesta iniciativa és oferir orientació i assessorament individualitzat en l'àmbit personal i professional a tots aquells empresaris que, principalment a causa de la crisi econòmica, han hagut de tancar les seves empreses i busquen una segona oportunitat. Ara també se'n podran beneficiar els agents comercials col•legiats. L'objectiu de la Fundació PIMEC és incentivar una actitud d'enfrontament i esforç per engegar nous projectes, reflotar negocis en crisi i ajudar les empreses a recol•locar-se dins del mercat de treball. Emppersona contribueix a recuperar el prestigi de la figura empresarial, retenir el talent i potenciar la capacitat emprenedora del nostre país. Des de finals del 2009 s'han atès i acompanyat a 570 persones.

Domènec Espadalé, president de la Cambra de Comerç de Girona; Xavier Ribera, president de la Cambra de Comerç de Palamós; Josep Burgas, president del Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona; Felix Noguera, administrador del Diari de Girona; Manel Rullo, director EspaiCaixa Girona, i Francesc Planas, president del Fòrum Carlemany, han estat els representants de les noves entitats que han signat el conveni de col•laboració amb la patronal. També es compta amb el suport de l'Ajuntament i la Diputació de Girona, Plataforma Educativa, mitjans de comunicació locals, així com el suport empresarial de Cafès Cornella, Frit Ravitch i Casademont.

Pere Cornellà, president de PIMEC Girona, ha destacat que "aquest és un pas endavant per acostar encara més el programa emppersona a tots aquells empresaris gironins i autònoms que tenen il•lusió per seguir treballant i que, degut a l'actual situació econòmica, veuen difícil tornar a engegar un projecte empresarial".