"Lo que NO te cuentan los libros de ventas"

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona hem organitzat la presentació del llibre "Lo que NO te cuentan los libros de ventas", una obra de Mònica Mendoza, que estarà amb nosaltres el proper dimecres 9 d'abril. Mònica Mendoza és agent comercial col·legiada del COACB, psicóloga, professora de l'ESVEN i de la Universitat Autònoma de Barcelona. És gerent de la Consultoria de Marketing i Vendes Energivity Consulting S.L. Podeu investigar una mica més a: www.monicamendoza.com

Donat que és la pròpia escriptora, personalment, qui farà la presentació del llibre, volem obrir l'acte a totes les persones que puguin estar-hi interessades. Es per això que us emplacem a que convideu els companys i familiars que considereu que els agradaria assistir-hi.

Les places són limitades. Preguem, si us és possible, que confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202040 o al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Dia: dimecres 9 d'abril

Lloc: sala d'actes de col•legi (C. Nou 8, pral. 4a, de Girona)

Hora: 18.30 hores

Punts a tractar:

• El que no t'expliquen en els llibres de vendes
  • Per què avui dia es ven diferent?
  • La diferència entre comunicar i transmetre en una entrevista de vendes
  • Característiques dels venedors que més venen (d'una mostra de 200 venedors)
  • Com influeix la motivació a la venda
  • Com influeix l'aspecte físic a la venda
  • Maneres de generar confiança
  • En les vendes... més psicologia i menys tècnica.
  • El principi d'autoritat en la venda. Sense autoritat no hi ha venda
  • L'autogestió emocional del venedor i la seva relació amb l'èxit comercial.

Us recordem que podeu seguir l'actualitat col·legial tant al web www.coacg.cat, com als perfils corporatius facebook.com/coacgirona i @COACGI ; així mateix editem un butlletí digital amb l'objectiu de mantenir-vos informats sobre les diferents actuacions professionals que us poden interessar i els serveis i acords que tanquem per al nostre col·lectiu. Si per qualsevol motiu no el rebeu, us podeu subscriure al través del web."