Pacte per a la Indústria a Catalunya

El Col·legi d'Agents Comercials, representat a la Junta Directiva de Foment del Treball a través del president del col·legi Josep Burgas, informa a tots els col·legiats de la publicació Pacte per a la Indústria a Catalunya. Propostes per a un nou impuls a la industria a Catalunya, del qual es va informar a la Junta Directiva de la patronal el 2 de desembre.

Un compromís amb la indústria Catalana

El Dr. Dídac Ramírez, rector de la Universitat de Barcelona; el Dr. Antoni Giró, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya; el Dr. Ferran Sancho, rector de la Universitat Autònoma de Barcelona; els Srs. Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Pepe Álvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Joaquim Gay de Montellà, president de Foment del Treball Nacional; Josep González, president de Pimec; Joan B. Casas, degà del Col·legi d'Economistes de Catalunya; el Dr. Joan Vallvé, degà del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya; i el Sr. Narcís Bartrina, president del Consell de Col·legis d'Enginyers Tècnics Industrials de Catalunya, signataris del manifest ―Més indústria: la resposta catalana a la crisi‖, que va ser presentat el 3 de desembre de 2012 al Paranimf de la Universitat de Barcelona, fan ferm el compromís de les institucions que representen per a un nou impuls a la indústria a Catalunya.

Amb el present document de Propostes per a un nou impuls a la indústria a Catalunya, les institucions del Pacte per a la indústria a Catalunya insten el conjunt de la societat catalana i les seves institucions de govern a promoure decididament unes polítiques industrials actives per a la recuperació de la crisi, potenciant la indústria i l'economia productiva.

Us podeu descarregar el document clicant aquí