Conferència taller “Intel•ligència efectiva”

El Col•legi d'Agents Comercials ha organitzat per al dia 2 de desembre, a la seu col•legial, la conferència taller "Intel•ligència efectiva", a càrrec del prestigiós consultor, coach i trainer en PNL, Álvaro de Guior. La conferència està dirigida especialment a empresaris i professionals de la venda.

"Aprendre a trobar solucions ja és una realitat. La ciència ens ha proporcionat les claus per tal de poder-ho fer d'una manera senzilla i apta per a tothom. Descobrireu com es poden solucionar els problemes."

Empresaris, parlem de ciència

"Intel•ligència activa" és el resultat de la fusió de l'experiència d'Álvaro de Guior com a consultor, coach i trainer en PNL i la incorporació al seu bagatge de les bases principals de la Teoria del Desdoblament del Temps del físic francès Jean-Pierre Garnier Malet.

Actualment estem patint un canvi d'era econòmica i és necessari revisar els models d'actuació, doncs molts d'ells han quedat obsolets. Fins ara però, no disposàvem d'un model alternatiu realment vàlid.

Les persones amb responsabilitats ja no en tenen prou amb ser bons gestors, ara és necessari ser creatiu per tal de trobar opcions en entorns subjectes a canvis constants. S'ha de ser molt intuïtiu per tal de poder descobrir nous mercats i molt creatiu per tal de poder dissenyar productes innovadors i serveis enfocats al benefici del client final.

"Existeixen dos temps diferents alhora: en el nostre temps conscient, allò que representa un segon equival a milers de milions de segons en un altre temps imperceptible on podem aprendre tranquil•lament la millor manera de franquejar certs obstacles podent traspassar posteriorment aquesta experiència al temps conscient." Sic J.P.G.M

Us convidem a llegir més sobre el tema a:
www.alvarodeguirior.com

CONFERÈNCIA TALLER " INTELIGENCIA EFECTIVA"

Dia: 02 de desembre de 2013
Lloc: Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques. C/ Nou 8, pral 4a, 17001 Girona
Hora: de 18:30 a 20:30 hores

Aforament limitat. Reserveu la vostra plaça: Tel. 972 202 040 – Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Us esperem, l'entrada és oberta. Conferència d'interès per als empresaris i professionals de la venda.