Visita i tast de vins a Empordàlia: 23 de novembre!

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques hem organitzat per a tots el col·legiats de Catalunya una visita, tast de vins i dinar a la cooperativa de Vins i Olis Empordàlia, a l'Alt Empordà.

La sortida serà el dissabte 23 de novembre i el programa té molt bona pinta!

Hem de ser allà a les 11 del matí

Primer farem una visita a Empordàlia (a Pau), anirem al molí antic d'oli, on s'elabora l'Oli de Pau i el celler de Vins Sinols.

Un cop acabada la visita, anirem a les oliveres (uns 45 minuts de durada).

Després, tast de 3 vins + 3 tapes amb productes de l'Empordà i Oli de Pau al celler de Vilajuïga (situat a 2km de distància de Pau)

I per acabar, el dinar, amb un menú Gastronòmic basat en productes de l'Empordà:

Amanida (de l'hort del soci); assortit d'anxoves (anxoves Solers de l'Escala); assortit d'escalivada (Can Bech de Fontanilles); assortit d'embotits (El Graner de Vilafant); ració d'arròs a banda; (Just Married de Palamós); pa amb tomàquet (Forn Giró de Fortià); vi negre i vi blanc (Empordàlia); aigua (Vilajuïga); porronet de garnatxa; assortit de galetes (Forn la Barceloneta de Figueres) i cafès.

Preu i forma de pagament

Tot plegat per 18 euros (IVA inclòs) per persona

Heu de fer la vostra reserva al Col·legi de Girona: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (indicant Nom i Cognom) i fer efectiu el pagament abans del dia 18 de novembre al compte:

Banc Sabadell
0081 0086 03 0001135818

Important! cadascú ha d'anar amb el seu vehicle/transport. Us deixem aquí l'adreça postal i també el web:

Pau

Ctra. de Roses s/n
17494 PAU (Girona)
Fax 972 53 05 28

www.empordalia.com

Els gironins que hi hem anat, us assegurem que val la pena veure i tastar el que ens ofereix aquesta terra empordanesa!