Fira de Mostres 2013

Com bé sabeu, el 29 d'octubre, a les 18.00 hores, s'inaugura oficialment la Fira de Mostres de Girona 2013.

Com cada any, hi som presents però enguany, amatent als canvis en la professió, l'evolució del perfil de l'agent de la venda i el nou context econòmic, empresarial, tecnològic, i també, val a dir, social, hem canviat el concepte de la nostra presència al certamen, adequant l'espai a les noves necessitats del sector, de l'ampli ventall de nous professionals que acollim, i naturalment, vosaltres, els col·legiats i col·legiades procedents de tota la demarcació de Girona. En el marc d'aquest canvi de filosofia, la presència del Col•legi a la Fira de Mostres té com missió proporcionar als agents comercials col•legiats/des, emprenedors i persones que vulguin fer de la venda la seva carrera professional un espai professional, col·legial i d'assessorament dissenyat perquè les persones que s'hi dirigeixin tinguin un retorn efectiu i pràctic.

Tenim un Àrea de serveis col·legials, des d'on els professionals que treballen al Col·legi us informaran de l'actualització dels serveis que actualment us oferim i de com us en podeu beneficiar. Us recordem que, si ja sou col·legiats, podreu recollir aquí la vostra agenda 2014, la loteria de Nadal, i si veniu, podreu entrar al sorteig d'una tarifa plana al Centre Lúdic Termal Magma!

Si encara no sou col·legiats, el col·legi promou la nova col·legiació amb una l'alta gratuïta, a més d'una assegurança de vida, també gratuïta.

Podeu descarregar-vos una pinzellada dels serveis col·legials clicant aquí

Tenim un Àrea dedicada a la recerca activa de feina

El col·legi us brinda un espai específic per a la recerca activa de feina i de candidats idonis per cobrir-la. És un espai dedicat al portal sectorial Comercial Jobs: un punt de connexió entre les empreses que ofereixen representacions i que es dirigeixen a la corporació en la recerca d'agents comercials col·legiats, i els professionals de la venda que es troben en el procés de trobar una feina o de millorar el lloc de feina actual, segons coneixements, experiència i habilitats.

Tenim un Àrea dedicada a l'emprenedoria. Creació de l'empresa i desenvolupament del Pla d'Empresa

Experts en el desenvolupament de plans de negocis, els col·legiats/des podreu obtenir un assessorament empresarial gratuït, tant per a la creació de la vostra empresa com per al desenvolupament del Pla d'Empresa.

Celebració del Dia de l'Agent Comercial

El dimecres 30 d'octubre, el Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona i Comarques us convida a celebrar el Dia de l'Agent Comercial.

Programa

El punt de trobada serà l'entrada principal del recinte firal, a les 12.30. Tot seguit, col·legiats, representants de la col·legiació catalana i de l'Estat espanyol, i autoritats del territori visitaran el nou estand. Seguidament es farà un recorregut per la Fira, per celebrar després un acte institucional, que tindrà lloc a la sala d'actes de la Llotja de Contractació. En acabar se servirà un petit refrigeri.