Rebeu el butlleti digital del COAC?

Us convidem a llegir el butlletí digital del Consell General de Col·legis d'Agents Comercials de l'Estat. Només heu de clicar sobre la imatge de portada.

Si esteu interessats en rebre aquest News de la col·legiació podeu fer la subscripció clicant en aquest enllaç.

Butlletí dels agents comercials de Girona i Comarques

Amb l'objectiu de mantenir una comunicació àgil i efectiva amb els col•legiats i col•legiades, el Col·legi de Girona editem un butlletí digital propi, a través del qual us informem de totes les activitats, nous serveis, promocions o ofertes dirigides única i exclusivament a vosaltres, si sou col·legiats. Aquest butlletí s'edita periòdicament. Si encara no el rebeu, us en podeu fer subscriptors en aquesta pàgina.

També podeu seguir l'actualitat més propera del nostre territori al twitter @COACGI i facebook.com/coacgirona