Jornada col·legial a les terres de l'Ebre!

Organitzada pel Consell de Catalunya d'Agents Comercials, el proper 20 de juliol, tots els agents comercials col·legiats estem convocats a la jornada lúdica gestionada pels amics de Tarragona i Tortosa.

Què farem?

Viure la tradicional Festa del Renaixement

L'esplendor d'una ciutat al s. XVI. Més de 3.000 ciutadans vestits d'època i 60 espectacles diaris, amb més de 500 actors, ens transporten a la Tortosa de fa 500 anys. Trobareu més informació clicant aquí

Gaudir d'un fantàstic dinar a El Xiringuito de la costa

Ja al sud de la punta de la Banya, davant de Sant Carles de la Ràpita, ens trobem el Xiringuito de la Costa, lloc emblemàtic per als ciutadans de la ciutat, va ser fundat fa més de 50 anys per un pescador de la Ràpita enamorat d'aquells paratges relaxants i plens de vida, que utilitzava per gaudir del menjar de la jornada de treball. Trobareu més informació clicant aquí

El detall del programa

10. 45  Moll de costa de Sant Carles de la Ràpita, punt de sortida del vaixell del Xiringuito de la Costa.

11.00   Sortida de la golondrina que ens portarà a fer una ruta per la badia dels Alfacs major port natural del nostre pais, veurem les muscleres, les salines de la Trinitat, punta de la banya, platges.

12. 45  Tornarem al moll per recollir a qui s'hagi pogut perdre ..., i per l'interès de la ruta per la badia esperem no siguin molts!

13.30   Dinar al Xiringuito de la Costa, l'únic restaurant del Mediterrrani que es troba encorat dins la mar en l'entorn del Parc Natural  del Delta de l'Ebre. Vegeu el menú aquí

15.30   Sortida del vaixell que ens retornarà al moll.

16.00   Sortida direcció a Tortosa per gaudir de la Festa del Renaixement, una festa de gran interès turístic i cultural.

Informació i reserves: Col·legi d'Agents Comercials de Tortosa. Tel: 977 44 33 67 - a/e: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

I tot plegat per: 36 euros/persona

La reserva no es donarà per vàlida fins que no es rebi còpia del comprovant de pagament ingressat al compte 0081 0130 02 0001098918

Inscripcions fins el 18 de juliol – Places limitades

Animeu-vos!