Si ets col·legiat/da, viatja tranquil/la, i gratis!

Si sou col•legiats/des i esteu planificant les vostres vacances, aneu ben tranquils/les, amb la pòlissa d'assegurança col•lectiva que el col•legi té contractada amb l'asseguradora Allianz per a tots vosaltres.

A on? Per tot el món
Validesa? Us cobreix fins a 90 dies
Què us cobreix? Tot el que necessiteu per estar tranquils. Us informem ara del més important però podeu contactar amb el col•legi per a més informació.

Assistència sanitària:

• Despeses mèdiques, quirúrgiques, farmacèutiques i hospitalització fins a un límit de 3.000 euros
  • Repatriació i trasllat sanitari per si us trobeu malament i aquests fossin necessaris
  • Transmissió de missatges urgents

Heu de pagar res?

No!, us queda cobert amb la quota col·legial.

No oblideu endur-vos el número de pòlissa. El col•legi us el facilitarà (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)
No oblideu endur-vos aquests telèfons per contactar amb la companyia si fos necessari:

Contactes per l'assistència en viatges

• Per a trucades nacionals 902108784
  • Per a trucades des de l'estranger 34 91 3255276