Tarifa privilegi a Daguisa Hotels d'Andorra

Gràcies a un acord del Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques amb la cadena Daguisa Hotels d'Andorra, tots els agents comercials col·legiats/des es poden beneficiar d'una tarifa privilegiada.

Situats privilegiadament en el centre comercial D' Escaldes- Engordany i a 150 m de Caldea, Daguisa Hotels d´Andorra (Hotel Fenix 4*Q- Hotel Delfos 4*- Hotel Comtes d´Urgell 3*) ofereixen als agents comercials col·legiats/des un 10% de descompte sobre la millor tarifa disponible del moment aplicable en estades lliures i paquets de les nostres pàgines webs o ofertes puntuals.

Reserva prèvia i acreditació cal mencionar Tarifa Privilegi Agent Comercial CGAC i acreditar-se com a agent comercial col·legiat/da.

Per a informació i reserves

Tel. 00 376 804200

www.daguisa.com