Certificats digitals per als agents comercials

El 28 de març de 2013 es va publicar al BOE l'Ordre ESS/485/2013, de 26 de març, per la qual es regulen les notificacions i comunicacions per mitjans electrònics en l'àmbit de la Seguretat Social, entrant en vigor a partir de l'1 d'Abril de 2013.

La recepció obligatòria de les notificacions de la Seguretat Social afecta a més de 1.500.000 de pimes i autònoms que necessitaran disposar del seu certificat digital. Cada vegada més, la certificació digital constitueix una eina imprescindible pel dia a dia de les empreses i, per tant, una oportunitat de negoci i de posicionament de cara a l'empresa i a l'Administració.

Recordar també l'obligatorietat de les notificacions de forma telemàtica des de l'Agència Tributària.

També es pot gestionar de forma telemàtica tràmits corresponents a diferents entitats com:

• La Generalitat de Catalunya (REA, RELI, Comptes anuals per Fundacions, Plans d'Autoprotecció)
  • Ministeris de l'Estat
  • Direcció General de Trànsit
  • Fundació Tripartita
  • Registre Mercantil Central
  • Etc...

A través de les Cambres de Comerç, empreses i autònoms podeu obtenir aquests certificats, validats per Camerfirma (empresa certificadora).

Nou servei des de la Cambra de Girona

• Gestió des de l'inici de la sol·licitud del certificat de Camerfirma fins el manteniment d'aquest durant els anys de vigència.
  • Fotocòpies de la documentació requerida o consulta al Registre Mercantil Central
  • Facilitats al client per evitar desplaçaments a l'hora de signar el contracte, suport telefònic perquè el client pugui processar la descàrrega i instal•lació del certificat
  • Emmagatzematge d'una còpia dels certificats en els nostres equips. Això permet fer un segon recordatori per email de la caducitat del certificat, evitar possibles pèrdues de l'arxiu per problemes informàtics, i fins i tot oferir la possibilitat de gestionar des de Cambra la sol•licitud de renovació.
  • Instal·lació del certificat o kit Camerfirma el mateix moment de la visita si el client disposa del PC portàtil en aquell moment; possibilitat de desplaçament a la pròpia empresa per instal·lar el certificat digital.

Més informació en aquest enllaç. També us podeu dirigir a: telèfon 972 41 85 00, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.