Sessions formatives del COAC Girona

Per motius d'organització aliens al col·legi ens veiem obligats a posposar les sessions formatives del 27 de maig i del 17 de juny per a més endavant. El col·legi informarà directament als inscrits i en el seu moment informarem de la nova data de realització, que serà a la tardor. Lamentem les molèsties.

Nova data a confirmar

Coaching personal. Mantenir la ment en forma

• Aportacions personals del professional. Creativitat.
  • Els perills. Àrea còmoda, automatisme i rutina.
  • Gestionar l'estrès.
  • Aprendre a aprendre.
  • Del fracàs a la informació útil.
  • Àrea professional versus vida personal.

Nova data a confirmar

Eines de PNL en els moments claus de la venda > ANUL·LADA > se celebrarà a la tardor

• Introducció als mapes i filtres, el metamodel, els canals, les creences, valors i criteris ... per:
  • Utilitzar la barrera de la recepció en favor nostre.
  • Fer presentacions eficients, i establir el fet diferencial.
  • Identificar i incidir positivament les motivacions de compra del client.
  • Capgirar els arguments de la competència en benefici propi.
  • Reforçar el nostre preu com instrument de venda.
  • Obtenir tancaments poderosos.
  • Establir el contracte psicològic.

Imparteix la formació: MT Artesania en Formació, associació d'experts amb una dilatada experiència comercial de base, que posteriorment s'ha projectat en la formació i l'assessorament comercial, aplicant al camp de la venda els principis de la Intel•ligència Emocional, la Programació Neurolingüística i la Ludoformació com a eines i recursos amb els què desenvolupar les capacitats dels professionals que s'hi dediquen.

Inscripcions

Els col·legiats/des interessats poden fer la seva reserva de plaça a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Preu per curs o sessió per als col·legiats/des: 18 euros

Preu per curs o sessió per als no col·legiats/des: 60 euros

Els inscrits disposaran de certificat d'assistència.

Preguem que feu efectiu el pagament al col·legi directament, o bé per transferència bancària al CC Banc Sabadell 0081 0086 03 0001135818,
indicant Nom i cognom_i nom del curs o sessió a la qual us heu inscrit.