Nous convenis preferencials per als col·legiats!

Gràcies a nous acords entre el Consell General de Col·legis d'Agents Comercials d'Espanya amb diferents empreses, els col·legiats/des de Girona, a través del nostre col·legi, gaudim de tractaments preferencials amb:

Agent Mobile

Conveni de col·laboració amb l'empresa Multisoft SL. Aquesta empresa té entre les seves activitats la realització del desenvolupament d'un programari de gestió en mobilitat per agents comercials, AGENT MOBILE, que facilita la gestió als agents comercials mitjançant dispositius mòbils de tipus TABLET i / o SMARTPHONE. Aquesta aplicació es compon de Representant Professional per a PC i MOBILE per a dispositius Tablet. En virtut del conveni, els preus per al col·legiat tenen un descompte en l'adquisició de AGENT MOBILE i també per a l'actualització per als col·legiats que ja tinguin el producte REPRESENTANT PC (que inclourà AGENT MOBILE). En el cas d'estar interessat en el programari, pot fer-ho sol·licitant informació a través de la complimentació del següent enllaç al formulari.

Col·laboració comercial subscrita amb la Cadena Hotelera BARCELÓ HOTELS & RESORTS, a fi d'obtenir un 10% descompte sobre el "Millor preu Barcelo.com" o MILLOR TARIFA DISPONIBLE, per a tot el col·lectiu d'Agents Comercials, no sent d'aplicació en els hotels de Llatinoamèrica, i en la reserva de paquets i ofertes alternatives. En el cas de banquets per a esdeveniments personals, tots els col·legiats tindran una bonificació del 10% de descompte sobre el preu de venda al públic.

Perquè tots els col·legiats puguin beneficiar-se del descompte convingut, a l'hora d'efectuar les reserves necessàries, podeu fer-ho clicant a l'enllaç Hotels Barceló, havent d'indicar en la pestanya d'Empreses, els codis d'accés que la Cadena ha assignat per al nostre col·lectiu , i que podreu obtenir entrant a l'àrea privada d'accés a col·legiats.

Renovació i actualització de l'acord de col·laboració comercial subscrit amb la CADENA MELIÁ HOTELS INTERNACIONAL (abans SOL MELIÁ), a fi d'obtenir un increment en el descompte preferencial per a tots els Agents Comercials col·legiats, a l'hora de realitzar les seves reserves hoteleres. El descompte convingut és del 7% sobre la millor tarifa disponible en els hotels a nivell mundial, no és acumulable a altres descomptes.
Per a realitzar la reserva, podeu fer-ho a través de la pàgina web de la cadena, a través de la Central de Reserves: 902 14 44 44, o en qualsevol agència de viatges oficial, i sempre facilitar la identificació, amb el codi de client assignat al nostre col·lectiu i que podreu consultar entrant a l'àrea privada d'accés a col·legiats.

Nou acord de col·laboració subscrit amb la Cadena BEATRIZ HOTELS, a fi d'obtenir un descompte sobre millor tarifa disponible, per a tot el col·lectiu d'Agents Comercials. El motiu d'aquesta actualització, es deu al auge de les reserves on-line, ja que venim observant que les tarifes que s'ofereixen per aquest mitjà són en algunes ocasions més econòmiques que les ofertes per al nostre col·lectiu, pel que hem sol·licitat a la Cadena , que al nostre col·lectiu li sigui aplicat, en lloc d'una tarifa preferent, un descompte en tant percentual sobre la millor tarifa disponible en aquell moment per al públic en general. A partir d'aquesta data, en tots els Hotels que formen part de la Cadena, serà aplicat el 10% del descompte en totes les tarifes de l'Hotel escollit.

Perquè tots els col·legiats puguin beneficiar-se del descompte convingut, a l'hora d'efectuar les reserves necessàries, podeu fer-ho a través de la pàgina web: www.beatrizhoteles.com, havent d'introduir en l'apartat Codi d'accés promocional o en accés professionals, el codi que ens ha estat assignat i que podreu consultar entrant a l'àrea privada d'accés a col·legiats.