CEPSA: descomptes de fins a 9 cèntims/litre

Gràcies a un conveni entre el Consell General de Col·legis d’Agents Comercials amb CEPSA, els agents comercials col·legiats poden gaudir de les millors condicions de descompte en el consum de carburants. En virtut d'aquest conveni, el col·legi d'Agents Comercials de Girona posa a disposició de tots els col·legiats la nova targeta CEPSA en les millors condicions i avantatges que pot gaudir un col · lectiu professional, per al seu ús en totes les estacions de servei de la xarxa de la companyia petroliera.

El col·legiat es beneficia dels màxims descomptes possibles

• 8 cèntims en dièsel Star i benzina súper.
  • 9 cèntims en dièsel òptima.
  • La targeta és gratuïta i se’n poden beneficiar tant l’agent comercial col·legiat com els seus familiars.

Per sol·licitar la targeta, només cal que us descarregueu d’aquests enllaços el document de sol·licitud de la targeta i el document de contracte CEPSA STAR DIRECT. Heu d’emplenar-los i portar-los a la secretaria del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona, carrer Nou 8, pral 2a, de Girona.

Sra. Maria Mercè Marca

972 202040

Als col·legiats titulars de la targeta CEPSA STAR que ho sol·licitin, se'ls augmentaran de forma automàtica els descomptes que gaudien fins igualar-los als aconseguits per la nova targeta CEPSA STAR DIRECT. Així mateix, els col · legiats que siguin titulars de la targeta CEPSA STAR DIRECT amb anterioritat a aquest conveni poden sol · licitar el canvi al nostre conveni a través dels seus Col·legis per poder gaudir dels millors descomptes. No cal, anul·lar les targetes, només sol·licitar el canvi al conveni.