Els agents comercials col•legiats es beneficien del Club Cambra

Els agents comercials col•legiats es beneficien del Club Cambra. Avui, el Col•legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques i les Cambres de Comerç de Girona, Palamós i Sant Feliu de Guíxols han signat un acord a la seu de la corporació col·legial per fer difusió dels avantatges del Club Cambra entre els associats del col•lectiu.

La signatura del conveni ha anat a càrrec de Josep Burgas, representant del Col.legi Oficial d'Agents Comercials, i dels presidents de les Cambres de Girona, Palamós i Sant Feliu; Domènec Espadalé, Xavier Ribera i Joan Puig, respectivament.

El Club Cambra s'articula al voltant de tres eixos d'actuacions:

• Oferir un catàleg de serveis empresarials de qualitat que potenciï l'acceleració empresarial i ajudi a consolidar els projectes d'emprenedoria.
  • Facilitar les relacions entre empreses, establint punts de trobada i plataformes que dinamitzin l'intercanvi de coneixement, experiència i necessitats. Per donar impuls a aquesta interrelació, s'ha posat en funcionament la comunitat virtual, una xarxa social empresarial altament innovadora, que permet compartir informació i documents de forma segura i flexible.
  • Posar a disposició dels socis un ventall d'avantatges i descomptes que ajudin a dinamitzar el seu negoci, fruit de les sinèrgies entre les empreses associades.

Els associats del Col•legi, més de 700, podran adherir-se a aquest programa en tots els diferents capítols que el conformen.

A més, les Cambres i el Col•legi intercanviaran informació i establiran punts de col•laboració, per donar a conèixer als seus membres les actuacions que realitzin ambdues institucions, amb l'objectiu d'aprofundir en el coneixement mutu, i aproximar-se al col•lectiu de professionals.
El Col•legi podrà canalitzar propostes i inquietuds a través de les diferents comissions consultives de les Cambres per tal que d'acord

amb la Comissió corresponent de les Cambres, siguin estudiades i, si s'escau, elevar la consegüent proposta d'actuació al Comitè Executiu.
Les Cambres posaran a disposició del Col.legi els espais i delegacions, per tal que pugui desenvolupar-hi aquells actes vinculats amb les finalitats del Club i canalitzarà aquelles sol•licituds de soci que li arribin directament a través dels mitjans establerts.