Oferta d'AutoRenting, del Banc Sabadell

El Banc Sabadell, a través del col·legi, informa als col·legiats de l'oferta en AutoRenting, modalitat de lloguer de vehicles a llarg termini.

Es tria el vehicle amb les opcions que es desitja, el termini del lloguer i l'estimació dels quilòmetres a efectuar: mitjançant el pagament d'una quota mensual fixa pot disposar del vehicle i dels serveis necessaris per al seu funcionament (exceptuant el combustible).

Avantatges:

• estalvi de costos, al beneficiar-se dels descomptes especials que obtenim dels proveïdors
  • sense immobilització de recursos financers per a l'adquisició del vehicle
  • costos fixos, que evita la imprevisibilitat del cost variable habitual dels vehicles
  • equip de professionals especialitzats que atendran les necessitats dels seus vehicles
  • tractament de despesa deduïble per ser un lloguer, sense reflex en el balanç de l'empresa, millorant en conseqüència les ràtios financeres

Contacte per als interessats:

Sr. Antoni Jodar i Marsal
Director Oficina
Sabadell Atlántico Oficina 0086 Girona, O.P.
Pl. Josep Pla, 5
17001 Girona
Tel. 972 412900 Extensió 27082

Vegeu més informació clicant aquí