Amb la convocatòria catalana per l'empresa

Les principals institucions i organitzacions empresarials de Catalunya han decidit convocar unitàriament l'acte Anem per Feina, que es celebrarà el proper 14 de febrer al Palau de Congressos de Barcelona, a la Fira de Montjuïc. El màxims representants de Cambra de Comerç de Barcelona, Pimec, Fepime, Associació Catalana de l'Empresa Familiar i Aijec, han pres aquesta decisió a la trobada que ha tingut lloc avui a la seu de Foment del Treball, impulsor inicial de la mobilització. El Cercle d'Economia, que també ha assistit a la reunió, plantejarà la iniciativa a la propera sessió plenària de la seva Junta Directiva.

Les institucions plantegen aquest acte de mobilització empresarial des d'una perspectiva constructiva i "com exercici de responsabilitat per reconèixer l'aportació de la iniciativa privada al progrés i benestar assolit al llarg de les darreres dècades i per fer una oferta d'entesa entre els diferents actor socials a favor del futur del país".

Programat inicialment per al mes d'octubre, l'acte Anem per feina es va ajornar per no interferir la convocatòria d'eleccions al Parlament de Catalunya. Les institucions empresarials consideren aquest moment més oportú per transmetre un missatge constructiu, amb capacitat d'impulsar l'activitat empresarial i fer un manifest de la seva adhesió a l'actual model de societat amb els valor de l'ètica, el compromís i la cohesió social com a eixos essencials per afrontar l'actual crisi econòmica. L'objectiu és també contribuir a un clima de diàleg i pacte.

Descarregar pdf