Homenatge als agents amb més antiguitat col·legial

El diumenge 16 de desembre, el Col•legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques commemorarà els 85 anys de la seva creació durant la festa patronal de la col•legiació, un acte que el president de la corporació, Josep Burgas, recupera aquest any amb motiu de l'efemèride.

El programa començarà amb la Missa en honor a la Verge de l'Esperança i en record als companys difunts aquest any; després, a les 13.00 hores, les instal•lacions col•legials acolliran l'acte de lliurament dels diplomes als 25 d'anys d'antiguitat que aquest any compleixen 26 col•legiats. Participaran en aquest acte l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont; el president del Consell General de Col•legis d'Agents Comercials de l'Estat Espanyol, Manuel Maestre; l'acalde de Figueres, Santi Vila; i la directora dels serveis territorials de Governació i Relacions Intitucionals del Govern català a Girona, Núria Gómez. També hi seran presents el regidor de Seguretat i Mobilitat de Girona, Joan Alcalà; el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé; i els presidents de la Llotja de Girona i Barcelona, Domènec Morera i Aureli Casabona, a més dels representants de la col•legiació catalana i de les organitzacions empresarials gironines.

Per a més informació:
972 222 370 / 678580347