Visita de l’alcalde de Girona al col•legi

El 18 d’abril, la Junta del Col•legi va rebre a les instal•lacions col•legials l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont. Durant la visita, la primera que realitza l’alcalde a la seu de la demarcació, la Junta col•legial i el seu president, Josep Burgas, van tenir ocasió de presentar a Puigdemont la col•legiació, la seva activitat i serveis.

noticia-alcalde

Així mateix, van intercanviar impressions sobre l’enfortiment de les relacions institucionals entre ambdues organitzacions. El president de Girona, Josep Burgas, va destacar la necessitat de tenir un major pes del Col•legi en la institució municipal per poder traslladar als col•legiats els beneficis d’aquesta representativitat en termes empresarials i de notorietat del sector en l’economia gironina.

Així mateix, entre d’altres peticions d’ordre més general, la Junta va demanar a l’alcalde que estudiés la possibilitat d’oferir als agents col•legiats un tracte preferencial en relació amb les zones d’aparcament. També va sol•licitar que s’estudiés el fet de dedicar un carrer de la ciutat als agents comercials, com és el cas d’altres ciutats de l’Estat espanyol. L’alcalde va signar el llibre d’Honor del Col•legi.