Networking PROFESSIONAL D'OCUPACIÓ GIRONA #COACGI2019

Networking 31102019

T’hi apuntes? Hores programades. Concerta la teva entrevista!

VII NETWORKING PROFESSIONAL D’OCUPACIÓ GIRONA #COACGI2019
Dijous 31 d'octubre de 2019. Fira de Mostres de Girona (Passeig de la Devesa 34. Girona)
Espai de l'Emprenedoria - De 10.30 a 14.30 hores

Objectiu

Potenciar l'ocupació a través del creixement de les ofertes de representació. Durant el Networking es posarà en contacte a empreses nacionals i estrangeres de diferents sectors amb professionals agents comercials que busquen noves oportunitats laborals i fer créixer el negoci.

Destinataris

• Empreses que busquen comercials per representar els seus productes/serveis a Espanya i Europa. Empreses que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència i la garantia d'un Col·legi Professional. Empresaris que busquen noves oportunitat de creixement i expansió.
  • Professionals de la venda que busquen noves representacions o millorar l'ocupació i negoci en el sector comercial.
  • Joves que busquen en el món comercial el seu futur professional.

Podeu consultar AQUÍ EL CATÀLEG PROVISIONAL D'EMPRESES participants.
Informació i consultes:
Servei d'atenció al col·legiat · Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 202040 - Sra. Anna López

Seu

Networking BREl Networking es durà a terme a la Fira de Mostres de Girona. Com anar-hi? - Us deixem l'enllaç d'ubicació.

El Networking estarà ubicat exactament a l'Espai de l'Emprenedoria (vegeu foto de l'edició 2018 a l'esquerra).
Informem a tots els participants que veniu de fora (empreses i candidats) que la Fira de Mostres disposa de restaurant. Els agents comercials col·legiats/des podeu entrar-hi de franc, mostrant el vostre carnet col·legial.

Fes la teva inscripció

Si ets candidat

Si estàs buscant feina o noves representacions o vols participar en qualsevol dels nous espais del VII Networking Professional d'Ocupació, inscriu-te gratuïtament aquí. Podràs entrevistar- se directament amb les empreses i/o experts que més t'interessin.

Durant tota la jornada, empreses de diferents sectors entrevistaran comercials per seleccionar-los i representar els seus productes al mercat, nacional o extranger.

A partir del 6 de mai7 d'octubre podràs consultar a aquest web el programa de la jornada i catàleg amb les ofertes de treball de les empreses participants i apuntar-te a les que més t'interessin. Un cop inscrit/a, et farem arribar l'horari de les teves entrevistes amb les empreses seleccionades i/o experts.

Tots els camps són obligatoris
D’acord amb els preceptes de la Llei Orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal i del Reglament General de Protecció de Dades 2016/679 UE, us informem que les dades personals que ens lliureu, seran tractades automatitzadament i incloses en un fitxer responsabilitat de Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). Les dades que ens faciliteu, concretament la vostra adreça de correu electrònic i del vostre domicili , es podran emprar per la tramesa de comunicacions publicitàries o que puguin ésser del vostre interès. El lliurament de la informació sol·licitada en el formulari i marcada amb un asterisc (*) és obligatori. En qualsevol cas, podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supresió i portabilitat, així com d'oposició o limitació del tractament de les vostres dades personals tot adreçant-vos per escrit a Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). A la sol·licitud d’exercici dels vostres drets caldrà que hi figurin el vostre nom i cognoms, la petició en que es concreta la vostra sol·licitud, domicili a efectes de notificació, i data i signatura del sol·licitant, a més de fotocòpia del D.N.I. o passaport, i els documents que n'acrediten la petició. Tot això, sense perjudici d’ altres extrems i/o procediments establerts a la normativa vigent. Igualment, haureu d’emprar qualsevol mitjà que en permeti acreditar l’enviament i la recepció. Així mateix, amb l'acceptació d'aquesta nota informativa, consentiu de forma lliure i amb informació suficient al lliurament i tractament de les dades que ens faciliteu, així com a que les dades facilitades siguin cedides a terceres entitats col·laboradores necessàries pel correcte funcionament del nostre col·legi. L’adreça del responsable del fitxer és: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG), C/ Nou, n. 8, principal quarta, 17001 Girona, girona@coacg.cat.

Si ets empresa

Participa al Networking Professional i entrevista, durant tota una jornada, a professionals comercials

Si estàs interessat a incorporar un comercial a la teva empresa, participa al Networking Professional d'Ocupació que et permetrà entrevistar comercials titulats i podràs valorar, presencialment , les aptituds de cada un d'ells.

La finalitat és poder oferir un punt de trobada a les empreses que estiguin buscant agents comercials perquè realitzin entrevistes in situ amb agenda tancada (més informació) .

La participació és gratuïta, sempre que s'hagi publicat l'oferta al portal d'ocupació www.coacg.cat (cost de 50 euros).

Si estàs interessat en participar omple el següent formulari abans del 30 de setembre. Un cop inscrit, t’inclourem en el catàleg d'empreses participants perquè els candidats tinguin l'oportunitat d'inscriure´s a la teva oferta .

Si estàs interessat en entrevistar-te amb qualsevol dels experts dels diferents espais, pots fer-ho també, concertant entrevista a través d'aquest formulari. Tots els camps són obligatoris