Aspectes legals

• Protecció de dades

Logo Data Risc CAdequació als requisits de la nova LOPD.  Redacció de tota la documentació per a complir amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades i comerç electrònic, i assessorament en la seva implantació i manteniment.

Legalització de càmeres de seguretat. Elaboració de tota la documentació perquè les càmeres de seguretat estiguin registrades i siguin útils davant la justícia en cas d'incidència.

Ciberseguretat. Realització d'una anàlisi de les vulnerabilitats dels sistemes informàtics de l'empresa en front a amenaces externes. Una vegada fet aquest anàlisi ofereix un servei de seguiment perquè l'empresa estigui protegida el màxim possible.

Responsable del servei: Josep Puy.

Pots apuntar-te a l'assessorament omplint aquest formulari.

D’acord amb els preceptes de la Llei Orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal i del Reglament General de Protecció de Dades 2016/679 UE, us informem que les dades personals que ens lliureu, seran tractades automatitzadament i incloses en un fitxer responsabilitat de Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). Les dades que ens faciliteu, concretament la vostra adreça de correu electrònic i del vostre domicili , es podran emprar per la tramesa de comunicacions publicitàries o que puguin ésser del vostre interès. El lliurament de la informació sol·licitada en el formulari i marcada amb un asterisc (*) és obligatori. En qualsevol cas, podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supresió i portabilitat, així com d'oposició o limitació del tractament de les vostres dades personals tot adreçant-vos per escrit a Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG). A la sol·licitud d’exercici dels vostres drets caldrà que hi figurin el vostre nom i cognoms, la petició en que es concreta la vostra sol·licitud, domicili a efectes de notificació, i data i signatura del sol·licitant, a més de fotocòpia del D.N.I. o passaport, i els documents que n'acrediten la petició. Tot això, sense perjudici d’ altres extrems i/o procediments establerts a la normativa vigent. Igualment, haureu d’emprar qualsevol mitjà que en permeti acreditar l’enviament i la recepció. Així mateix, amb l'acceptació d'aquesta nota informativa, consentiu de forma lliure i amb informació suficient al lliurament i tractament de les dades que ens faciliteu, així com a que les dades facilitades siguin cedides a terceres entitats col·laboradores necessàries pel correcte funcionament del nostre col·legi. L’adreça del responsable del fitxer és: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona (COACG), C/ Nou, n. 8, principal quarta, 17001 Girona, girona@coacg.cat.
Recarregar