Taula rodona "Dones agents comercials. Els pros i els contres d'una de les professions amb més futur"

taula rodona dones 15072020El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques durà a terme el proper 15 de juliol el primer acte d'un programa dedicat a les dones agents comercials, organitzat amb motiu de la posada en marxa del Pla de foment de la incorporació de les dones agents comercials a la col·legiació. En aquesta primera ocasió, l'acte tindrà format de taula rodona i comptarà amb la participació de tres dones exponents de la professió: Maria Rosa Agustí, Ingrid Bendek i Maribel Ribera. La taula, que porta per títol "Dones agents comercials col·legiades. Pros i contres d'una de les professions amb més futur", se celebrarà a la seu del col·legi (C/Nou 8. Pral, 4a, de Girona) a les 18.00 hores. L'objectiu del col·legi amb aquest acte i els propers és donar visibilitat a la dona agent comercial, a la professió des de la perspectiva de gènere i a la col·legiació com a plataforma de suport per al desenvolupament professional.

L'acte serà obert però amb aforament limitat per poder complir amb les mesures de seguretat. L'acceptació de la inscripció serà per estricte ordre d'arriba. Es demana a les persones inscrites l'ús de mascareta. Moltes gràcies a tothom!

Per inscriure's només cal enviar un missatge de reserva a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

Pla de foment a la incorporació de les dones a la col·legiació

El Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques es va adherir a finals de l'any 2019 al nou Pla de Foment de l’Autoocupació del Consell General de Col·legis d’Agents Comercials d’Espanya, dirigit als joves menors de 36 anys i a les dones de qualsevol edat que es vulguin dedicar a l’ofici de la venda com a agents comercials col·legiats i col·legiades.

Aquesta iniciativa, que compta amb el suport del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, consisteix en un seguit de mesures per facilitar als dos col·lectius la formació i l’acompanyament necessaris en els primers passos dins la professió, crear el propi lloc de treball com a agent comercial i, en el cas de les persones ja en actiu, millorar la situació laboral i professional. Ambdues campanyes s'havien de desplegar a partir del mes de març d'aquest any però amb motiu de l'estat d'alarma els actes previstos es desplegaran des d'ara i fins a finals de l’any 2020, si no hi hagués cap contraordre.

Les dones, un actiu clau

Actualment, segons el registre de col·legiats de tot l’Estat espanyol, només l’11% de les persones col·legiades són dones. Aquest pla facilitarà a les dones convertir-se en agents comercials col·legiades amb nombrosos avantatges, incentius i facilitats per accedir a la professió amb totes les garanties, serveis i descomptes. 

Punts clau
1. Curs d'accés a la professió online, a través del qual s’obté el títol oficial d’agent comercial, expedit pel Ministeri d’Economia i Competitivitat. El curs, subvencionable. consta de 50 hores lectives i 4 setmanes de durada. L’imparteix ICEX CECO. 

  • Tècniques de venda, negociació comercial i comunicació.
  • Aspectes administratius de l’activitat comercial.
  • Aspectes legals i fiscals de l’activitat de l’agent comercial.
  • Noves tecnologies aplicades a l’activitat de l’agent comercial.

2. Fer pràctiques i acompanyament amb companys col·legiats i col·legiades en cas de nova incorporació a la professió.
3. Disposar d’una assegurança de vida gratuïta (el primer any, desprès del 1r any preus reduïts per als col·legiats).
4. Accedir a la Borsa de treball del col·legi de Girona, Comercial-Jobs i Portal de Empleo.
5. Disposar d’un web professional. 
6. Obtenir suport i assessorament laboral, jurídic i fiscal.
7. Beneficiar-se de condicions especials en la inscripció i les quotes col·legials, a més de totes les activitats i avantatges que ofereix la col·legiació gironina.

 Adhesió al Decàleg per l'Equitat de Gènere 

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques, juntament amb molts altres col·legis catalans, es va adherir l’any 2019 al "Decàleg per l’Equitat de Gènere en l’Àmbit dels Col·legis Professionals de Catalunya", promogut  la Comissió de Dones i Igualtat de la Comissió Intercol·legial.

  1. Equitat en l’organització: es promourà activament la presència de les dones en els òrgans de govern del col·legi i en els llocs de responsabilitat de la seva estructura laboral.
  2. Equitat laboral: el col·legi ha de vetllar per eliminar qualsevol tipus de discriminació salarial i de condicions laborals.
  3. Formació en equitat: el món professional ha de superar la divisió de rols entre dones i homes.
  4. Educació en equitat: es fomentarà la sensibilització en equitat a la societat des de la responsabilitat professional de les i els col·legiats, tot reconeixent que és la societat en el seu conjunt la que forma i educa.
  5. Corresponsabilitat familiar: la conciliació entre la vida personal, familiar i professional és avui un afer social, que cal assumir de forma corresponsable entre homes i dones. Està demostrat que la corresponsabilitat millora la qualitat de vida, afavoreix un bon ambient laboral i facilita un millor rendiment professional.
  6. No discriminació per raó de gènere: el fet de ser dona ha implicat discriminacions en l’exercici professional i en l’accés a un lloc de treball. La discriminació més destacada és la que va lligada a la maternitat i a la cura, que encara avui és un hàndicap per a moltes dones.
  7. Visibilitat col·legial i professional: la imatge pública del col·legi ha d’implementar paritàriament la visibilització de les dones en el món professional.
  8. Comunicació i gènere: l’ús de llenguatges no sexistes és indispensable en el camí cap a la igualtat.
  9. Actuació davant la violència de gènere: la societat i, en conseqüència, el món professional té consciència de la xacra social que suposa la violència de gènere.
  10. Compromís professional amb perspectiva de gènere: compromís en les nostres actuacions com a element transformador.

 

nuevo logo coacg


linkedinlinkedinlinkedin

Carrer Nou, 8, pral., 1ra
17001 Girona
TEL. 972 20 20 40 MBL. 669 123896

Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies

Últimes ofertes de Treball

  • 12/25 Agent Comercial Distribució alimentaria en Fred
    • Domicili de l'empresa: Fornells de la Selva
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • Telèfon fix: 972 202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Empresa especialitzada en la distribució pel Canal HORECA a Girona, en procés d'expansió
    • Sector: Alimentació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Dinamic, capacitat d'autogestió, orientat al compliment d'objectius.
    • Altres observacions: Salari fix + comissions + variables ( a l'entorn dels 40000-45000€ bruts anuals) Dietes a part 11’50€ /dia Roba representativa Vehicle d’empresa Equipament informàtic connectat a l'empresa Telèfon mòbil VACANCES: 31 dies naturals fora de la temporada d'estiu Horari partit de dilluns a divendres , divendres tardes lliure menys calendari de formacions. Treballem 4 dissabtes d’estiu. Contracte de treball  Empresa en expansió        
  • 11/25 Agent Comercial multicartera per a França
    • Nom/raó social: CUBIERTAS ALIGERADAS TERMOACUSTICAS, S.L. (CALIPLAC)
    • Mòbil: 607 834 004
    • Adreça electrònica: javier@caliplac.com
    • Web de la empresa: https://caliplac.es/
    • Persona contacte: Javier Fernández
    • Productes a representar: Som una empresa que porta al mercat 21 anys. Ens dediquem a la fabricació de panells sandwich per a cobertes i entreplantes.
    • Sector: Construcció i obres públiques
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Actualment busquem ampliar la nostra xarxa comercial amb professionals multicartera, compromesos i amb experiència en el sector de la construcció i la fusta, per representar els nostres productes.  
    • Condicions que ofereix: Busquem agents autònoms, per a la zona del sud de França, que ja treballin amb altres marques complementàries i vulguin incorporar al seu porfoli una proposta sòlida, amb un alt marge de comissió (5%) i suport comercial.
  • 10/25 Agent Comercial autònom adreçat a centres educatius
    • Nom/raó social: Associació Cultural Maièutic
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 687714079 (Basili) al 617084883 (Albert).
    • Adreça electrònica: maieuticedu@gmail.com
    • Persona contacte: Basili - Albert
    • Productes a representar: Maièutic, una Associació Cultural en tràmits per constituir-se en Cooperativa de Treball Associat, i impulsada per docents de secundària, busca incorporar una persona autònoma per fer tasques comercials a centres educatius de secundària. Estem iniciant la comercialització d’un recurs innovador que permet treballar les competències transversals del currículum del Departament d’Educació amb alumnat de secundària a través d’històries interactives. Busquem una persona amb capacitat comunicativa, autonomia i compromís.
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Contactar amb equips directius i docents de secundària per presentar-los el nostre producte educatiu. Fer visites presencials a centres educatius per explicar la plataforma interactiva Areté.  Assessorar sobre el funcionament del producte i resoldre dubtes bàsics. Coordinar reunions (presencials o en línia) per fer demostracions als centres interessats.
    • Altres observacions:   Experiència prèvia en tasques comercials o d’atenció a centres educatius (es valorarà molt positivament). Coneixement del territori i disposició per desplaçar-se per les comarques indicades.  Bon nivell de català oral i escrit.  Es valorarà coneixement del sector educatiu i interès per les Ciències Socials o la innovació pedagògica i didàctica. .    Incorporació immediata (setmana del 26 de maig). . Interessats/des, envieu un correu electrònic ambuna breu presentació i les dades de contacte.
    • Condicions que ofereix: col·laboració com a comercial autònom/a.    Comissions: 12% per cada venta efectuada (en aquest sentit, és important aclarir que el nostre producte és una llicència digital que es ven per cursos, i que per tant amb la venta a un curs ja es poden vendre entre unes 70 o 100 unitats de cop).   Territori de treball: província de Girona (especialment Gironès, Pla de l'Estany, la Selva, el Baix Empordà i l’Alt Empordà).    Període de feina concentrada: del 27 de maig al 14 de juny de 2025 (ambdós inclosos; aquest període és aproximat, ja que a última instància dependrà de la disponibilitat dels clients potencials).   Material de suport: presentacions, vídeos, accés de demostració a la plataforma i acompanyament puntual de l’equip
  • 9/25 Agent Comercial autònom - Compresors i equips d'aire comprimit
    • Nom/raó social: Daunis
    • Codi postal: 08223
    • Comarca: Terrassa
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: Espanya
    • Telèfon fix: 937457400
    • Mòbil: 629350172
    • Adreça electrònica: eduarddaunis@daunis.es
    • Web de la empresa: http://www.daunis.es
    • Persona contacte: Eduard Daunis
    • Productes a representar: Compressors i equips de tractament de l'aire comprimit. Refredadores d'aigua -Chillers- per aplicació de refrigeració de procés i equips complementaris. Ambdues gammes de producte de primeres marques, fabricació europea, ben conegudes al mercat. 
    • Perfil de l'agent comercial: Agent Comercial autònom, possible multimarca, que coneixi clients industrials a Girona. Preferentment amb coneixements técnics bàsics en conceptes de l'aire comprimit, neumàtica, refrigeració o bombeig, complementats per formació de producte a càrrec de l'empresa.
    • Altres observacions: Clients objectiu i zona: empreses industrials amb instal·lacions fabrils a la província de Girona, de qualsevol sector. Tindria el suport necessari des del departament comercial i l'oficina tècnica tant per l'elaboració de les ofertes, càlcul de necessitats del client si cal,  suport pel tancament,... Els productes es poden oferir en modalitat de venda, renting o lloguer. També es poden oferir amb instal·lació claus en mà.
    • Condicions que ofereix: A convenir, preferentment retribució amb % sobre la venda.
  • 8/25 Agent Comercial Autònom Màqueting i Comunicació
    • Nom/raó social: Clic Comunicació
    • Comarca: Girona
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: info@cliccomunicacio.com
    • Web de la empresa: https://www.cliccomunicacio.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Troba’t amb nosaltres per descobrir com representar Clic Màrqueting i Comunicació i generar ingressos recursius, sense necessitat d’experiència en màrqueting digital   Qui som   Clic Màrqueting i Comunicació, és una agència gironina amb 10 anys d’experiència especialitzada en solucions digitals a mida.   - + 150 clients actius   - Taxa de renovació de serveis anuals > 90 %   - Certificats per Google   - IA indexat  - Alta estabilitat i col·laboració de llarg termini amb professionals de diversos sectors Per què unir-te a Clic Màrqueting i Comunicació?   - Agència consolidada amb 150 clients actius i un ampli historial de clients gestionats amb èxit en els darrers anys - Suport total: materials comercials, formació bàsica en serveis i processos de venda  i si cal acompanyament en les primeres visites de venda , fins que el comercial obtingui la soltura necessària. - Treball 100 % autònom i remot; tu decideixes horaris i dedicació   - Possibilitat de créixer com agent senior amb majors esquemes de comissió i garanties.
    • Sector: Màrqueting i comunicació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Busquem professionals autònoms col·legiats que vulguin ampliar la seva cartera d’activitat comercial.   - No cal experiència prèvia en màrqueting digital   - Sí que es valora experiència en venda de serveis i tracte amb clients.
    • Altres observacions: 1. Envia un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l’assumpte:  Representació Comercial – [El teu Nom]    2. Indica breument el teu col·legiatge i experiència en vendes de serveis.     3. Proposem dates per a una reunió a Girona sense cap compromís. Uneix-te a una agència sòlida, amb marge de creixement i models de col·laboració totalment flexibles. *Esperem conèixer-te aviat!*
    • Condicions que ofereix:  1. Reunió de presentació    Una trobada d’1 h per explicar-te la nostra gamma de serveis (web, SEO, social media, publicitat online…) i les oportunitats de comercialització.     2. Models de comissió flexibles     Prescripció / Senyalització: comissió per cada client que derivis i que arribi a formalitzar un contracte.      - Venda completa  tu gestiones el procés de venda (reunió, proposta, tancament) i rebs:        - O bé **alta comissió** (%) per cada projecte tancat        - O bé **comissió estàndard** (%) amb **mínim garantit** mensual, per cobrir despeses de gestió   3. Ingressos recurrents     - Cada vegada que el client *renovi*el servei anualment gràcies a la teva gestió, tu tornes a percebre comissió, mentre en mantinguis actiu col·laborant amb nosaltres.       Així construeixes una *cartera de clients* i assoleixes **ingressos estables** a llarg termini. 
  • 2/25 Agent Comercial Productes financers
    • Nom/raó social: Grupo Barymont
    • Domicili de l'empresa: Col·legi Agents Comercials Girona
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: España
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669963816
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://www.barymont.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Serveis hipotecaris,  Serveis de gestió de deutes,  Serveis de planificació financera,  Serveis gestió de patrimoni,  Programa de benestar econòmic per empreses i treballadors amb formació bonificada Serveis integrals d'assessorament, durant un any, Serveis d'estalvi de factures de suministres,  Serveis d'estalvi amb assegurances en general,  
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Altres observacions: Altres observacions: Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF). L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional  
    • Condicions que ofereix: Condicions que ofereix:  Acompanyament per aconseguir el Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222, Acompanyament per aconseguir el Certificat Nivell 2 del sector, Tots els serveis indicats a "productes a representar"

Vols rebre el nostre butlletí?

Vols rebre el nostre butlletí?