Posa't a el dia de totes les mesures de suport a l'Agent Comercial col·legiat

Amb motiu de la situació d'emergència provocada per la pandèmia de COVID19 al nostre país, el Consell General dels Agents Comercials ha estat reclamant des del principi a les organitzacions d'autònoms, a les comunitats autònomes i al Govern d'Espanya mesures reals i efectives que ajudin a esmorteir l'impacte d'aquesta crisi en els Agents Comercials. Les mesures aprovades són positives però encara són insuficients per als autònoms en general i en particular per al nostre col·lectiu i ha sol·licitat que es tingui en compte l'"especificitat dels Agents Comercials". Per això s'ha sol·licitat a Govern que, si no considera la suspensió, autoritzi l'ajornament de les quotes de la Seguretat Social per a tots aquells autònoms que no puguin acollir-se a la prestació extraordinària per cessament d'activitat i es vegin afectats per la situació provocada per la pandèmia de COVID19. Aquí pots llegir més sobre aquesta reclamació de Consell General a la qual s'han unit les organitzacions d'autònoms. 

A el mateix temps, el Consell ha continuat concretant de la mà de les administracions i dels principals partners i entitats col·laboradores d'aquesta institució noves mesures que ajudin a mitigar l'impacte en l'economia dels Agents Comercials d'Espanya. Us informem  de totes novetats en les mesures de suport a les que podeu acollir-vos si sou Agents Comercials autònoms afectats per aquesta situació. Seguirem treballant. Junts, entre tots, ens en sortirem.

Més de 100 cursos gratuïts
El Consell General ha posat en marxa un complet catàleg de cursos, masterclass i píndoles de formació gratuïta a distància per mitjans online per als Agents Comercials d'Espanya que permetin millorar seves competències en habilitats tecnològiques i professionals per adaptar-se a aquesta situació, i aprofitar la quarantena per augmentar la seva competitivitat amb cursos útils i productius. 

Consulta a continuació el complet catàleg amb més de 100 cursos i webinars online gratuïts a la teva disposició que hem articulat en els següents blocs:

01 CURS GRATUÏT DE DESENVOLUPAMENT PERSONAL 
02 PÍNDOLES FORMATIVES A VENDES I E-COMMERCE 
03 CURSOS SUBVENCIONATS PEL MINISTERI DE TREBALL 
04 Webinars DIARIS SOBRE L'OFICINA VIRTUAL

En els propers dies, seguirem anunciant noves incorporacions al catàleg de cursos, webinars i píndoles, gratis per als Agents Comercials Col·legiats. Consulta la pàgina tot sovint.

Nous ajuts a cada comunitat autònoma
El Consell General ha estat reclamant a les diferents administracions central i autonòmica mesures que contribueixin a pal·liar el fort impacte d'aquesta situació d'emergència en els Agents Comercials d'Espanya, un col·lectiu integrat en un 80% per treballadors autònoms. Les mesures aprovades fins ara pel govern Espanyol es concreten en una prestació per a autònoms que cessin o bé vegin reduïts els seus ingressos en un 75% sense deixar d'estar donats d'alta; l'establiment de mecanismes per afavorir la liquiditat d'empreses i autònoms amb 100.000 milions d'euros amb avals públics; o l'ajornament d'impostos.

Les comunitats autònomes també han aprovat una bateria d'ajudes econòmiques en els seus respectius territoris per tractar de mitigar les pèrdues econòmiques que l'emergència sanitària de l'coronavirus està provocant en els autònoms. Si ets Agent Comercial autònom i t'has vist afectat per aquesta situació, posa't en contacte amb l'assessoria fiscal del Col·legi d'Agents Comercials de Girona per confirmar com sol·licitar els ajuts disponibles a Catalunya.

Prestacions
D'entre les mesures de caràcter econòmic aprovades fins ara pel Govern destaca la prestació extraordinària per cessament d'activitat per a tots els autònoms que cessin o bé no cessin però redueixin els seus ingressos en un 75%, afectats per declaració de l'estat d'alarma. Aquest ajut es concreta en un 70% de la base de cotització i en la suspensió de la quota, i es percep durant un mes amb possibilitat d'ampliació fins que finalitzi l'estat d'alarma. Perquè tinguis tota la informació, posem a la teva disposició una guia de preguntes freqüents i un llistat complet amb totes les mútues, així com la forma en què pots conèixer quina és la teva. Per sol·licitar aquesta prestació extraordinària, has de fer-ho a través de la teva mútua, que realitzarà tots els tràmits. L'assessoria del Col·legi d'Agents Comercials de Girona, et pot ajudar si ets col·legiat/da.
Liquiditat per als autònoms
El Consell de Ministres ha aprovat un primer tram, per un import de fins a 20.000 milions d'euros, de la Línia d'Avals per a empreses i autònoms, recollida en el Reial Decret Llei 8/2020 de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19. La Línia d'Avals garantirà els nous préstecs i les renovacions concedits per entitats financeres a empreses i autònoms per atendre les necessitats de finançament derivades, entre d'altres, de pagaments de salaris, factures, necessitat de circulant o altres necessitats de liquiditat, incloent les derivades de venciments d'obligacions financeres o tributàries. Aquesta línia serà gestionada per l'Institut de Crèdit Oficial, en col·laboració amb els bancs. El Consell General està treballant amb les seves entitats financeres col·laboradores, perquè aquesta liquiditat pugui arribar de manera efectiva als Agents Comercials. Vegeu aquí informació del CGAC ampliada sobre els ajuts financers.

Certificat de desplaçament
El Consell General recorda a tots els Col·legis i a tots els Agents Comercials d'Espanya la necessitat de respectar al màxim les restriccions establertes a la lliure circulació, evitant tot tipus de desplaçaments innecessaris per ajudar a frenar el contagi de la pandèmia. No obstant això, per a aquells Agents Comercials que estiguin obligats a desplaçar-se per motius de treball dintre dels supòsits d'activitats essencials que permet l'estat d'alarma, i només en els casos en què sigui estrictament necessari, el Consell pot expedir un certificat de la Col·legiació perquè puguin acreditar-se com a tals davant les autoritats competents. El certificat que haurà d'anar acompanyat en tot cas del Carnet Digital d'Agent Comercial i delcorresponent document de l'empresa o empreses per a les quals treballa, acreditant la justificació del seu desplaçament, el model també es facilitarà als agents col·legiats. 
Sol·licita aquí el teu certificat 

Descomptes 
El Consell General d'Agents Comercials d'Espanya està en estret contacte amb els principals partners i entitats col·laboradores de l'organització col·legial per millorar els serveis, estalvis i avantatges per als Agents Comercials Col·legiats tant durant com després d'aquesta emergència sanitària i econòmica. En aquest marc, el CGAC està desenvolupant amb les principals companyies de carburants amb les que manté acords de col·laboració mesures de suport especial per ajudar els Agents Comercials quan es recuperi la normalitat que es concreten en aquests moments en:

MÉS DESCOMPTES A LA TARGETA SOLRED:
En vigor des de l'1 de març i vigent durant quatre mesos:
2 cèntims més de descompte en dièsel a les 900 estacions de servei de la xarxa pròpia de Repsol.
- 10 cts. € / litre en dièsel global
- 12 ct. € / litre en dièsel Premium.

Recorda que els descomptes addicionals en carburants ja estan estan en vigor a la targeta SOLRED si aquesta va ser expedida pel Col·legi de Girona o pel Consell General. Si encara no disposes de targeta SOLRED, o la teva targeta no pertany al nostre col·lectiu, posa't en contacte amb el Col·legi d'Agents Comercials de Girona o amb el Consell General i la tramitarem de manera gratuïta perquè puguis accedir als descomptes addicionals anunciats per Repsol. També la pots demanar aquí.

nuevo logo coacg


linkedinlinkedinlinkedin

Carrer Nou, 8, pral., 1ra
17001 Girona
TEL. 972 20 20 40 MBL. 669 123896

Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies

Últimes ofertes de Treball

  • 12/25 Agent Comercial Distribució alimentaria en Fred
    • Domicili de l'empresa: Fornells de la Selva
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • Telèfon fix: 972 202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Empresa especialitzada en la distribució pel Canal HORECA a Girona, en procés d'expansió
    • Sector: Alimentació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Dinamic, capacitat d'autogestió, orientat al compliment d'objectius.
    • Altres observacions: Salari fix + comissions + variables ( a l'entorn dels 40000-45000€ bruts anuals) Dietes a part 11’50€ /dia Roba representativa Vehicle d’empresa Equipament informàtic connectat a l'empresa Telèfon mòbil VACANCES: 31 dies naturals fora de la temporada d'estiu Horari partit de dilluns a divendres , divendres tardes lliure menys calendari de formacions. Treballem 4 dissabtes d’estiu. Contracte de treball  Empresa en expansió        
  • 11/25 Agent Comercial multicartera per a França
    • Nom/raó social: CUBIERTAS ALIGERADAS TERMOACUSTICAS, S.L. (CALIPLAC)
    • Mòbil: 607 834 004
    • Adreça electrònica: javier@caliplac.com
    • Web de la empresa: https://caliplac.es/
    • Persona contacte: Javier Fernández
    • Productes a representar: Som una empresa que porta al mercat 21 anys. Ens dediquem a la fabricació de panells sandwich per a cobertes i entreplantes.
    • Sector: Construcció i obres públiques
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Actualment busquem ampliar la nostra xarxa comercial amb professionals multicartera, compromesos i amb experiència en el sector de la construcció i la fusta, per representar els nostres productes.  
    • Condicions que ofereix: Busquem agents autònoms, per a la zona del sud de França, que ja treballin amb altres marques complementàries i vulguin incorporar al seu porfoli una proposta sòlida, amb un alt marge de comissió (5%) i suport comercial.
  • 10/25 Agent Comercial autònom adreçat a centres educatius
    • Nom/raó social: Associació Cultural Maièutic
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 687714079 (Basili) al 617084883 (Albert).
    • Adreça electrònica: maieuticedu@gmail.com
    • Persona contacte: Basili - Albert
    • Productes a representar: Maièutic, una Associació Cultural en tràmits per constituir-se en Cooperativa de Treball Associat, i impulsada per docents de secundària, busca incorporar una persona autònoma per fer tasques comercials a centres educatius de secundària. Estem iniciant la comercialització d’un recurs innovador que permet treballar les competències transversals del currículum del Departament d’Educació amb alumnat de secundària a través d’històries interactives. Busquem una persona amb capacitat comunicativa, autonomia i compromís.
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Contactar amb equips directius i docents de secundària per presentar-los el nostre producte educatiu. Fer visites presencials a centres educatius per explicar la plataforma interactiva Areté.  Assessorar sobre el funcionament del producte i resoldre dubtes bàsics. Coordinar reunions (presencials o en línia) per fer demostracions als centres interessats.
    • Altres observacions:   Experiència prèvia en tasques comercials o d’atenció a centres educatius (es valorarà molt positivament). Coneixement del territori i disposició per desplaçar-se per les comarques indicades.  Bon nivell de català oral i escrit.  Es valorarà coneixement del sector educatiu i interès per les Ciències Socials o la innovació pedagògica i didàctica. .    Incorporació immediata (setmana del 26 de maig). . Interessats/des, envieu un correu electrònic ambuna breu presentació i les dades de contacte.
    • Condicions que ofereix: col·laboració com a comercial autònom/a.    Comissions: 12% per cada venta efectuada (en aquest sentit, és important aclarir que el nostre producte és una llicència digital que es ven per cursos, i que per tant amb la venta a un curs ja es poden vendre entre unes 70 o 100 unitats de cop).   Territori de treball: província de Girona (especialment Gironès, Pla de l'Estany, la Selva, el Baix Empordà i l’Alt Empordà).    Període de feina concentrada: del 27 de maig al 14 de juny de 2025 (ambdós inclosos; aquest període és aproximat, ja que a última instància dependrà de la disponibilitat dels clients potencials).   Material de suport: presentacions, vídeos, accés de demostració a la plataforma i acompanyament puntual de l’equip
  • 9/25 Agent Comercial autònom - Compresors i equips d'aire comprimit
    • Nom/raó social: Daunis
    • Codi postal: 08223
    • Comarca: Terrassa
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: Espanya
    • Telèfon fix: 937457400
    • Mòbil: 629350172
    • Adreça electrònica: eduarddaunis@daunis.es
    • Web de la empresa: http://www.daunis.es
    • Persona contacte: Eduard Daunis
    • Productes a representar: Compressors i equips de tractament de l'aire comprimit. Refredadores d'aigua -Chillers- per aplicació de refrigeració de procés i equips complementaris. Ambdues gammes de producte de primeres marques, fabricació europea, ben conegudes al mercat. 
    • Perfil de l'agent comercial: Agent Comercial autònom, possible multimarca, que coneixi clients industrials a Girona. Preferentment amb coneixements técnics bàsics en conceptes de l'aire comprimit, neumàtica, refrigeració o bombeig, complementats per formació de producte a càrrec de l'empresa.
    • Altres observacions: Clients objectiu i zona: empreses industrials amb instal·lacions fabrils a la província de Girona, de qualsevol sector. Tindria el suport necessari des del departament comercial i l'oficina tècnica tant per l'elaboració de les ofertes, càlcul de necessitats del client si cal,  suport pel tancament,... Els productes es poden oferir en modalitat de venda, renting o lloguer. També es poden oferir amb instal·lació claus en mà.
    • Condicions que ofereix: A convenir, preferentment retribució amb % sobre la venda.
  • 8/25 Agent Comercial Autònom Màqueting i Comunicació
    • Nom/raó social: Clic Comunicació
    • Comarca: Girona
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: info@cliccomunicacio.com
    • Web de la empresa: https://www.cliccomunicacio.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Troba’t amb nosaltres per descobrir com representar Clic Màrqueting i Comunicació i generar ingressos recursius, sense necessitat d’experiència en màrqueting digital   Qui som   Clic Màrqueting i Comunicació, és una agència gironina amb 10 anys d’experiència especialitzada en solucions digitals a mida.   - + 150 clients actius   - Taxa de renovació de serveis anuals > 90 %   - Certificats per Google   - IA indexat  - Alta estabilitat i col·laboració de llarg termini amb professionals de diversos sectors Per què unir-te a Clic Màrqueting i Comunicació?   - Agència consolidada amb 150 clients actius i un ampli historial de clients gestionats amb èxit en els darrers anys - Suport total: materials comercials, formació bàsica en serveis i processos de venda  i si cal acompanyament en les primeres visites de venda , fins que el comercial obtingui la soltura necessària. - Treball 100 % autònom i remot; tu decideixes horaris i dedicació   - Possibilitat de créixer com agent senior amb majors esquemes de comissió i garanties.
    • Sector: Màrqueting i comunicació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Busquem professionals autònoms col·legiats que vulguin ampliar la seva cartera d’activitat comercial.   - No cal experiència prèvia en màrqueting digital   - Sí que es valora experiència en venda de serveis i tracte amb clients.
    • Altres observacions: 1. Envia un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l’assumpte:  Representació Comercial – [El teu Nom]    2. Indica breument el teu col·legiatge i experiència en vendes de serveis.     3. Proposem dates per a una reunió a Girona sense cap compromís. Uneix-te a una agència sòlida, amb marge de creixement i models de col·laboració totalment flexibles. *Esperem conèixer-te aviat!*
    • Condicions que ofereix:  1. Reunió de presentació    Una trobada d’1 h per explicar-te la nostra gamma de serveis (web, SEO, social media, publicitat online…) i les oportunitats de comercialització.     2. Models de comissió flexibles     Prescripció / Senyalització: comissió per cada client que derivis i que arribi a formalitzar un contracte.      - Venda completa  tu gestiones el procés de venda (reunió, proposta, tancament) i rebs:        - O bé **alta comissió** (%) per cada projecte tancat        - O bé **comissió estàndard** (%) amb **mínim garantit** mensual, per cobrir despeses de gestió   3. Ingressos recurrents     - Cada vegada que el client *renovi*el servei anualment gràcies a la teva gestió, tu tornes a percebre comissió, mentre en mantinguis actiu col·laborant amb nosaltres.       Així construeixes una *cartera de clients* i assoleixes **ingressos estables** a llarg termini. 
  • 2/25 Agent Comercial Productes financers
    • Nom/raó social: Grupo Barymont
    • Domicili de l'empresa: Col·legi Agents Comercials Girona
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: España
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669963816
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://www.barymont.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Serveis hipotecaris,  Serveis de gestió de deutes,  Serveis de planificació financera,  Serveis gestió de patrimoni,  Programa de benestar econòmic per empreses i treballadors amb formació bonificada Serveis integrals d'assessorament, durant un any, Serveis d'estalvi de factures de suministres,  Serveis d'estalvi amb assegurances en general,  
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Altres observacions: Altres observacions: Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF). L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional  
    • Condicions que ofereix: Condicions que ofereix:  Acompanyament per aconseguir el Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222, Acompanyament per aconseguir el Certificat Nivell 2 del sector, Tots els serveis indicats a "productes a representar"

Vols rebre el nostre butlletí?

Vols rebre el nostre butlletí?