Fira de mostres 2014: balanç positiu

 

El Col·legi va tancar ahir una nova edició de la Fira de Mostres, realitzant un "balanç positiu", segons declara el president de la corporació, Josep Burgas. 

 

Aquest any, el Col•legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques s'ha situat per primera vegada en el marc de la Fira de Mostres al Saló de l'Emprenedoria, amb la finalitat de promoure el Pla d'Ocupació Jove que la corporació va posar en marxa a principis de l'exercici. L'objectiu és facilitar la incorporació al món laboral de joves de menys de 35 anys que es vulguin dedicar a les vendes. L'entitat ha estat present al Palau Firal fins el 2 de novembre amb uns estands dedicats a l'assessorament en tots els àmbits que afecten el sector. Entre d'altres serveis oferts al Saló, el col•legi destaca la gestió gratuïta de l'oferta de representacions i candidats en el moment, a través del servei de recerca de feina activa. Així mateix, la corporació ha fet campanya dirigida als agents comercials de més de 35 anys, amb l'objectiu de facilitar als agents més veterans tots els serveis de la col•legiació. Durant els dies de la Fira també s'ha ofert l'estand a col·legiats interessats per promocionar les seves empreses, marques i productes. 

 

 

 

 

Jornades tècniques

 

D'altra banda, dins del programa de Fires, el Col•legi va organitzar el 30 d'octubre una jornada tècnica que es va obrir amb un espai dedicat a la tributació de l'agent comercial, seguida d'una segona part destinada al treball en xarxa entre els assistents. Concretament, la tributació dels agents comercials, a càrrec del Grup Simon, assessors jurídics i fiscals del Col·legi, va informar dels avantatges i inconvenients d'acollir-se a una forma jurídica o altra per exercir l'activitat de representació o agent comercial en funció del volum de negoci i despesa; amb tot, un dels punts que més va despertar l'interès dels assistents va ser les despeses deduïbles de l'IRPF, específicament les que tenen a veure amb el vehicle. Els agents són l'únic col•lectiu que es poden deduir al 100% la despesa del cotxe, però sempre que estigui vinculada a l'activitat. També es va informar de les novetats fiscals, destacant la reducció de l'IRPF del 21 al 20 l'any 2015 i al 19, l'any 2016.

La jornada va cloure amb una exposició tècnica i tast de cava i pernil ibèric, a càrrec de Gerard Fajula, sommelier de Juvé i Camps, i Jordi Sala, gerent de Don Jamón. La jornada, d'accés lliure, va tenir lloc a la Llotja de Contractació a partir de les onze del matí. Segons el cens col•legial, més d'un 60% dels agents comercials es dedica al sector de l'alimentació.

 

 

Dia de l'Agent Comercial 

 

Les activitats col•legials van continuar el dia 31 d'octubre amb la tradicional celebració del Dia de l'Agent Comercial. L'acte, que va començar a les 12.30 hores davant del Palau Firal amb l'hissament de la bandera col•legial, va continuar amb una visita a l'estand de la corporació, un recorregut per la Fira de Mostres i els parlaments institucionals a l'espai de la Llotja de Contractació. Durant aquest acte, el president del Col•legi gironí, Josep Burgas, va destacar el suport de la corporació als professionals de la venda per incentivar l'ocupació. En aquest sentit, Burgas va afirmar que en el marc del Pla d'Ocupació Jove i des de la presidència del Consell Català de Col•legis d'Agents Comercials que lidera, es vol arribar a crear de més de mil llocs de feina en dos anys. "Cada cop ens trobem més amb el professional comercial preparat per assolir els reptes actuals, perquè Catalunya s'ha d'obrir al món, i el canal per fer-ho són les vendes", va expressar el president. Burgas va dir que el Col•legi "ha de ser el canal per ajudar i potenciar el sector i que per aquest motiu s'ha posat en marxa el Pla d'Ocupació Jove". Les accions que se'n deriven estan orientades a facilitar a la formació i l'acompanyament necessaris en els primers passos dins la professió.

 

El Dia de l'Agent Comercial, cita anual que la col•legiació organitza en el marc de la Fira de Mostres, per les festes de la ciutat, va comptar com cada any amb l'assistència dels representants de la col•legiació catalana i de l'Estat espanyol, i de les institucions municipals i empresarials gironines.

 

nuevo logo coacg


linkedinlinkedinlinkedin

Carrer Nou, 8, pral., 1ra
17001 Girona
TEL. 972 20 20 40 MBL. 669 123896

Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies

Últimes ofertes de Treball

  • 12/25 Agent Comercial Distribució alimentaria en Fred
    • Domicili de l'empresa: Fornells de la Selva
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • Telèfon fix: 972 202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Empresa especialitzada en la distribució pel Canal HORECA a Girona, en procés d'expansió
    • Sector: Alimentació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Dinamic, capacitat d'autogestió, orientat al compliment d'objectius.
    • Altres observacions: Salari fix + comissions + variables ( a l'entorn dels 40000-45000€ bruts anuals) Dietes a part 11’50€ /dia Roba representativa Vehicle d’empresa Equipament informàtic connectat a l'empresa Telèfon mòbil VACANCES: 31 dies naturals fora de la temporada d'estiu Horari partit de dilluns a divendres , divendres tardes lliure menys calendari de formacions. Treballem 4 dissabtes d’estiu. Contracte de treball  Empresa en expansió        
  • 11/25 Agent Comercial multicartera per a França
    • Nom/raó social: CUBIERTAS ALIGERADAS TERMOACUSTICAS, S.L. (CALIPLAC)
    • Mòbil: 607 834 004
    • Adreça electrònica: javier@caliplac.com
    • Web de la empresa: https://caliplac.es/
    • Persona contacte: Javier Fernández
    • Productes a representar: Som una empresa que porta al mercat 21 anys. Ens dediquem a la fabricació de panells sandwich per a cobertes i entreplantes.
    • Sector: Construcció i obres públiques
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Actualment busquem ampliar la nostra xarxa comercial amb professionals multicartera, compromesos i amb experiència en el sector de la construcció i la fusta, per representar els nostres productes.  
    • Condicions que ofereix: Busquem agents autònoms, per a la zona del sud de França, que ja treballin amb altres marques complementàries i vulguin incorporar al seu porfoli una proposta sòlida, amb un alt marge de comissió (5%) i suport comercial.
  • 10/25 Agent Comercial autònom adreçat a centres educatius
    • Nom/raó social: Associació Cultural Maièutic
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 687714079 (Basili) al 617084883 (Albert).
    • Adreça electrònica: maieuticedu@gmail.com
    • Persona contacte: Basili - Albert
    • Productes a representar: Maièutic, una Associació Cultural en tràmits per constituir-se en Cooperativa de Treball Associat, i impulsada per docents de secundària, busca incorporar una persona autònoma per fer tasques comercials a centres educatius de secundària. Estem iniciant la comercialització d’un recurs innovador que permet treballar les competències transversals del currículum del Departament d’Educació amb alumnat de secundària a través d’històries interactives. Busquem una persona amb capacitat comunicativa, autonomia i compromís.
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Contactar amb equips directius i docents de secundària per presentar-los el nostre producte educatiu. Fer visites presencials a centres educatius per explicar la plataforma interactiva Areté.  Assessorar sobre el funcionament del producte i resoldre dubtes bàsics. Coordinar reunions (presencials o en línia) per fer demostracions als centres interessats.
    • Altres observacions:   Experiència prèvia en tasques comercials o d’atenció a centres educatius (es valorarà molt positivament). Coneixement del territori i disposició per desplaçar-se per les comarques indicades.  Bon nivell de català oral i escrit.  Es valorarà coneixement del sector educatiu i interès per les Ciències Socials o la innovació pedagògica i didàctica. .    Incorporació immediata (setmana del 26 de maig). . Interessats/des, envieu un correu electrònic ambuna breu presentació i les dades de contacte.
    • Condicions que ofereix: col·laboració com a comercial autònom/a.    Comissions: 12% per cada venta efectuada (en aquest sentit, és important aclarir que el nostre producte és una llicència digital que es ven per cursos, i que per tant amb la venta a un curs ja es poden vendre entre unes 70 o 100 unitats de cop).   Territori de treball: província de Girona (especialment Gironès, Pla de l'Estany, la Selva, el Baix Empordà i l’Alt Empordà).    Període de feina concentrada: del 27 de maig al 14 de juny de 2025 (ambdós inclosos; aquest període és aproximat, ja que a última instància dependrà de la disponibilitat dels clients potencials).   Material de suport: presentacions, vídeos, accés de demostració a la plataforma i acompanyament puntual de l’equip
  • 9/25 Agent Comercial autònom - Compresors i equips d'aire comprimit
    • Nom/raó social: Daunis
    • Codi postal: 08223
    • Comarca: Terrassa
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: Espanya
    • Telèfon fix: 937457400
    • Mòbil: 629350172
    • Adreça electrònica: eduarddaunis@daunis.es
    • Web de la empresa: http://www.daunis.es
    • Persona contacte: Eduard Daunis
    • Productes a representar: Compressors i equips de tractament de l'aire comprimit. Refredadores d'aigua -Chillers- per aplicació de refrigeració de procés i equips complementaris. Ambdues gammes de producte de primeres marques, fabricació europea, ben conegudes al mercat. 
    • Perfil de l'agent comercial: Agent Comercial autònom, possible multimarca, que coneixi clients industrials a Girona. Preferentment amb coneixements técnics bàsics en conceptes de l'aire comprimit, neumàtica, refrigeració o bombeig, complementats per formació de producte a càrrec de l'empresa.
    • Altres observacions: Clients objectiu i zona: empreses industrials amb instal·lacions fabrils a la província de Girona, de qualsevol sector. Tindria el suport necessari des del departament comercial i l'oficina tècnica tant per l'elaboració de les ofertes, càlcul de necessitats del client si cal,  suport pel tancament,... Els productes es poden oferir en modalitat de venda, renting o lloguer. També es poden oferir amb instal·lació claus en mà.
    • Condicions que ofereix: A convenir, preferentment retribució amb % sobre la venda.
  • 8/25 Agent Comercial Autònom Màqueting i Comunicació
    • Nom/raó social: Clic Comunicació
    • Comarca: Girona
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: info@cliccomunicacio.com
    • Web de la empresa: https://www.cliccomunicacio.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Troba’t amb nosaltres per descobrir com representar Clic Màrqueting i Comunicació i generar ingressos recursius, sense necessitat d’experiència en màrqueting digital   Qui som   Clic Màrqueting i Comunicació, és una agència gironina amb 10 anys d’experiència especialitzada en solucions digitals a mida.   - + 150 clients actius   - Taxa de renovació de serveis anuals > 90 %   - Certificats per Google   - IA indexat  - Alta estabilitat i col·laboració de llarg termini amb professionals de diversos sectors Per què unir-te a Clic Màrqueting i Comunicació?   - Agència consolidada amb 150 clients actius i un ampli historial de clients gestionats amb èxit en els darrers anys - Suport total: materials comercials, formació bàsica en serveis i processos de venda  i si cal acompanyament en les primeres visites de venda , fins que el comercial obtingui la soltura necessària. - Treball 100 % autònom i remot; tu decideixes horaris i dedicació   - Possibilitat de créixer com agent senior amb majors esquemes de comissió i garanties.
    • Sector: Màrqueting i comunicació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Busquem professionals autònoms col·legiats que vulguin ampliar la seva cartera d’activitat comercial.   - No cal experiència prèvia en màrqueting digital   - Sí que es valora experiència en venda de serveis i tracte amb clients.
    • Altres observacions: 1. Envia un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l’assumpte:  Representació Comercial – [El teu Nom]    2. Indica breument el teu col·legiatge i experiència en vendes de serveis.     3. Proposem dates per a una reunió a Girona sense cap compromís. Uneix-te a una agència sòlida, amb marge de creixement i models de col·laboració totalment flexibles. *Esperem conèixer-te aviat!*
    • Condicions que ofereix:  1. Reunió de presentació    Una trobada d’1 h per explicar-te la nostra gamma de serveis (web, SEO, social media, publicitat online…) i les oportunitats de comercialització.     2. Models de comissió flexibles     Prescripció / Senyalització: comissió per cada client que derivis i que arribi a formalitzar un contracte.      - Venda completa  tu gestiones el procés de venda (reunió, proposta, tancament) i rebs:        - O bé **alta comissió** (%) per cada projecte tancat        - O bé **comissió estàndard** (%) amb **mínim garantit** mensual, per cobrir despeses de gestió   3. Ingressos recurrents     - Cada vegada que el client *renovi*el servei anualment gràcies a la teva gestió, tu tornes a percebre comissió, mentre en mantinguis actiu col·laborant amb nosaltres.       Així construeixes una *cartera de clients* i assoleixes **ingressos estables** a llarg termini. 
  • 2/25 Agent Comercial Productes financers
    • Nom/raó social: Grupo Barymont
    • Domicili de l'empresa: Col·legi Agents Comercials Girona
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: España
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669963816
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://www.barymont.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Serveis hipotecaris,  Serveis de gestió de deutes,  Serveis de planificació financera,  Serveis gestió de patrimoni,  Programa de benestar econòmic per empreses i treballadors amb formació bonificada Serveis integrals d'assessorament, durant un any, Serveis d'estalvi de factures de suministres,  Serveis d'estalvi amb assegurances en general,  
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Altres observacions: Altres observacions: Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF). L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional  
    • Condicions que ofereix: Condicions que ofereix:  Acompanyament per aconseguir el Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222, Acompanyament per aconseguir el Certificat Nivell 2 del sector, Tots els serveis indicats a "productes a representar"

Vols rebre el nostre butlletí?

Vols rebre el nostre butlletí?