El Col·legi dona suport al I Congrés de Formació Professional de Catalunya

cat banner noticia congres fp 0La formació professional d’un país és possiblement l’element estratègic més important per a una societat avançada. Per aquest motiu Catalunya necessita un model de Formació Professional que actuï com a motor de competitivitat i ocupabilitat, i permeti afrontar el nou context de transformació del mercat de treball. Per això, el Col·legi d'Agents Comercials dona el seu suport al "I Congrés de Formació Professional de Catalunya", organitzat per PIMEC, el 21 de novembre a Barcelona, amb seu al Palau Reial de Pedralbes.

PROGRAMA - Inscripcions

8.45 h Obertura de portes
9.15 h Benvinguda
Hble. Sr. Pere Aragonès, vicepresident i Conseller d’Economia i Hisenda
Sr. Josep González i Sala, president de PIMEC

9.45 h Conferència: “El futur de la Formació Professional a la Unió Europea”
Sr. João Santos, deputy Head of Unit VET, Apprenticeships and Adult Learning de la Comissió Europea
Introductora: Laura Foraster, secretària general de Diplocat

10.15 h “La prospectiva estratègica en l’era digital. Quines són i seran les noves necessitats de les empreses?”
Coordinador: Sr. Jordi Arrufí, responsable del Programa de Talent Digital de la Mobile World Capital Barcelona
Relator: Sr. Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO de Catalunya
Debat
Sr. Joan Lluís Espinós, director general de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial
Sr. Francesc Colomé, membre de l'executiva de la Fundació Catalunya Europa
Sr. Héctor Santcovsky, director de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)
Sr. Carles Camí, president de la Confederació de Centres Autònoms d’Ensenyament de Catalunya

11.15 h Pausa cafè

11.45 h “Model d’orientació. Com s’ha de potenciar el talent des de la Formació Professional?”
Coordinadora: Sra. Imma Estivill, presidenta de PIMEC Formació i Ocupació
Relatora: Sra. Eva Gajardo, secretària d'Igualtat i Formació Professional d’UGT Catalunya
Ponència: Sr. Màrius Martínez, professor titular d’Orientació Professional, Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Debat
Sra. Mercè Garau, directora general del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC)
Sr. Lluís Vila, president de Federació de Pares i Mares d’Alumnes d’Estudis Sufragats amb Fons Públics No Universitaris de Catalunya (FAPAES)
Sra. Montse Ramon, executive Board d’Industrias Tapla
Sr. Àngel Miguel, director de l’Institut Pere Martell

13.15 h Experiències internacionals de Formació Professional
-El sistema de Formació Professional a Suïssa
Sra. Barbara Primo, directora del Projecte DESK- Dual Education Skills Hospitality de Suïssa
-El sistema de Formació Professional a la Gran Bretanya
Sr. Anthony Impey, Apprenticeships and Skills Policy board Chair de la Federació Nacional de Treballadors Autònoms i Petites Empreses del Regne Unit (FSB)
Introductora: Sra. Mireia Borrell, secretaria d’Afers Exteriors i de la Unió Europea

14.15 h Dinar - còctel

15.30 h Benvinguda
Hble. Sr. Chakir El Homrani, conseller de Treball Afers Socials i Famílies
Sr. Ignasi Farreres, president del Centre d’Estudis Econòmics i Socials (CEES)
Sr. Josep González, president de PIMEC

15.50 h “El paper de l’empresa en la nova Formació Professional. Com s’han d’implicar les organitzacions en el sistema de la Formació Professional?”
Coordinador: Sr. Emili Pons, vicepresident del Centre d’Estudis Econòmics i Socials (CEES)
Relatora: Sra. Sílvia Miró, directora de Polítiques d’Ocupació i Formació de PIMEC
Debat
Sra. Ariadna Rectoret, directora del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya
Sra. Mercè Chacón, coordinadora del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement del Dep. d’Empresa i Coneixement
Sr. Jordi Farrés, gerent de Decolletatge Farrés (DECFA)
Sr. Antoni Ruiz, director Gerent d'AEMIFESA i membre de FEGICAT
Sra. Mónica Moso, responsable del Centre de Coneixement i Innovació de Fundació Bankia per a la Formació Dual

17.00 h “Flexibilització del sistema. Com s’ha d’adaptar el sistema a una societat en canvi continu?”
Coordinadora: Sra. Neus Pons, directora gerent de la Fundació BCN FP
Relatora: Sra. Iris Molina, directora de Coneixement i FP de Foment del Treball Nacional
Debat
Sr. Fabian Mohedano, president del Consell Català de Formació Professional
Sra. Montse Blanes, directora de l’Institut Bonanova
Sr. Enric Roda, director de Recursos Humans d’Industrias Teixidó
Sr. Miquel-Muç Vall, director gerent de la Fundació Inform

18.15 h Presentació de conclusions. Comitè Impulsor
Sr. Camil Ros, secretari General d’UGT Catalunya
Sr. Javier Pacheco, secretari General de CCOO Catalunya
Sr. David Tornos, secretari General de Foment del Treball
Sr. Antoni Cañete, secretari General de PIMEC

19.00 h Cloenda
M. Hble. Sr. Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya
Sr. Josep González, president de PIMEC

19.30 h Fi de la jornada

 

nuevo logo coacg


linkedinlinkedinlinkedin

Carrer Nou, 8, pral., 1ra
17001 Girona
TEL. 972 20 20 40 MBL. 669 123896

Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies

Últimes ofertes de Treball

  • 12/25 Agent Comercial Distribució alimentaria en Fred
    • Domicili de l'empresa: Fornells de la Selva
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • Telèfon fix: 972 202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Empresa especialitzada en la distribució pel Canal HORECA a Girona, en procés d'expansió
    • Sector: Alimentació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Dinamic, capacitat d'autogestió, orientat al compliment d'objectius.
    • Altres observacions: Salari fix + comissions + variables ( a l'entorn dels 40000-45000€ bruts anuals) Dietes a part 11’50€ /dia Roba representativa Vehicle d’empresa Equipament informàtic connectat a l'empresa Telèfon mòbil VACANCES: 31 dies naturals fora de la temporada d'estiu Horari partit de dilluns a divendres , divendres tardes lliure menys calendari de formacions. Treballem 4 dissabtes d’estiu. Contracte de treball  Empresa en expansió        
  • 11/25 Agent Comercial multicartera per a França
    • Nom/raó social: CUBIERTAS ALIGERADAS TERMOACUSTICAS, S.L. (CALIPLAC)
    • Mòbil: 607 834 004
    • Adreça electrònica: javier@caliplac.com
    • Web de la empresa: https://caliplac.es/
    • Persona contacte: Javier Fernández
    • Productes a representar: Som una empresa que porta al mercat 21 anys. Ens dediquem a la fabricació de panells sandwich per a cobertes i entreplantes.
    • Sector: Construcció i obres públiques
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Actualment busquem ampliar la nostra xarxa comercial amb professionals multicartera, compromesos i amb experiència en el sector de la construcció i la fusta, per representar els nostres productes.  
    • Condicions que ofereix: Busquem agents autònoms, per a la zona del sud de França, que ja treballin amb altres marques complementàries i vulguin incorporar al seu porfoli una proposta sòlida, amb un alt marge de comissió (5%) i suport comercial.
  • 10/25 Agent Comercial autònom adreçat a centres educatius
    • Nom/raó social: Associació Cultural Maièutic
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 687714079 (Basili) al 617084883 (Albert).
    • Adreça electrònica: maieuticedu@gmail.com
    • Persona contacte: Basili - Albert
    • Productes a representar: Maièutic, una Associació Cultural en tràmits per constituir-se en Cooperativa de Treball Associat, i impulsada per docents de secundària, busca incorporar una persona autònoma per fer tasques comercials a centres educatius de secundària. Estem iniciant la comercialització d’un recurs innovador que permet treballar les competències transversals del currículum del Departament d’Educació amb alumnat de secundària a través d’històries interactives. Busquem una persona amb capacitat comunicativa, autonomia i compromís.
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Contactar amb equips directius i docents de secundària per presentar-los el nostre producte educatiu. Fer visites presencials a centres educatius per explicar la plataforma interactiva Areté.  Assessorar sobre el funcionament del producte i resoldre dubtes bàsics. Coordinar reunions (presencials o en línia) per fer demostracions als centres interessats.
    • Altres observacions:   Experiència prèvia en tasques comercials o d’atenció a centres educatius (es valorarà molt positivament). Coneixement del territori i disposició per desplaçar-se per les comarques indicades.  Bon nivell de català oral i escrit.  Es valorarà coneixement del sector educatiu i interès per les Ciències Socials o la innovació pedagògica i didàctica. .    Incorporació immediata (setmana del 26 de maig). . Interessats/des, envieu un correu electrònic ambuna breu presentació i les dades de contacte.
    • Condicions que ofereix: col·laboració com a comercial autònom/a.    Comissions: 12% per cada venta efectuada (en aquest sentit, és important aclarir que el nostre producte és una llicència digital que es ven per cursos, i que per tant amb la venta a un curs ja es poden vendre entre unes 70 o 100 unitats de cop).   Territori de treball: província de Girona (especialment Gironès, Pla de l'Estany, la Selva, el Baix Empordà i l’Alt Empordà).    Període de feina concentrada: del 27 de maig al 14 de juny de 2025 (ambdós inclosos; aquest període és aproximat, ja que a última instància dependrà de la disponibilitat dels clients potencials).   Material de suport: presentacions, vídeos, accés de demostració a la plataforma i acompanyament puntual de l’equip
  • 9/25 Agent Comercial autònom - Compresors i equips d'aire comprimit
    • Nom/raó social: Daunis
    • Codi postal: 08223
    • Comarca: Terrassa
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: Espanya
    • Telèfon fix: 937457400
    • Mòbil: 629350172
    • Adreça electrònica: eduarddaunis@daunis.es
    • Web de la empresa: http://www.daunis.es
    • Persona contacte: Eduard Daunis
    • Productes a representar: Compressors i equips de tractament de l'aire comprimit. Refredadores d'aigua -Chillers- per aplicació de refrigeració de procés i equips complementaris. Ambdues gammes de producte de primeres marques, fabricació europea, ben conegudes al mercat. 
    • Perfil de l'agent comercial: Agent Comercial autònom, possible multimarca, que coneixi clients industrials a Girona. Preferentment amb coneixements técnics bàsics en conceptes de l'aire comprimit, neumàtica, refrigeració o bombeig, complementats per formació de producte a càrrec de l'empresa.
    • Altres observacions: Clients objectiu i zona: empreses industrials amb instal·lacions fabrils a la província de Girona, de qualsevol sector. Tindria el suport necessari des del departament comercial i l'oficina tècnica tant per l'elaboració de les ofertes, càlcul de necessitats del client si cal,  suport pel tancament,... Els productes es poden oferir en modalitat de venda, renting o lloguer. També es poden oferir amb instal·lació claus en mà.
    • Condicions que ofereix: A convenir, preferentment retribució amb % sobre la venda.
  • 8/25 Agent Comercial Autònom Màqueting i Comunicació
    • Nom/raó social: Clic Comunicació
    • Comarca: Girona
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: info@cliccomunicacio.com
    • Web de la empresa: https://www.cliccomunicacio.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Troba’t amb nosaltres per descobrir com representar Clic Màrqueting i Comunicació i generar ingressos recursius, sense necessitat d’experiència en màrqueting digital   Qui som   Clic Màrqueting i Comunicació, és una agència gironina amb 10 anys d’experiència especialitzada en solucions digitals a mida.   - + 150 clients actius   - Taxa de renovació de serveis anuals > 90 %   - Certificats per Google   - IA indexat  - Alta estabilitat i col·laboració de llarg termini amb professionals de diversos sectors Per què unir-te a Clic Màrqueting i Comunicació?   - Agència consolidada amb 150 clients actius i un ampli historial de clients gestionats amb èxit en els darrers anys - Suport total: materials comercials, formació bàsica en serveis i processos de venda  i si cal acompanyament en les primeres visites de venda , fins que el comercial obtingui la soltura necessària. - Treball 100 % autònom i remot; tu decideixes horaris i dedicació   - Possibilitat de créixer com agent senior amb majors esquemes de comissió i garanties.
    • Sector: Màrqueting i comunicació
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: Busquem professionals autònoms col·legiats que vulguin ampliar la seva cartera d’activitat comercial.   - No cal experiència prèvia en màrqueting digital   - Sí que es valora experiència en venda de serveis i tracte amb clients.
    • Altres observacions: 1. Envia un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l’assumpte:  Representació Comercial – [El teu Nom]    2. Indica breument el teu col·legiatge i experiència en vendes de serveis.     3. Proposem dates per a una reunió a Girona sense cap compromís. Uneix-te a una agència sòlida, amb marge de creixement i models de col·laboració totalment flexibles. *Esperem conèixer-te aviat!*
    • Condicions que ofereix:  1. Reunió de presentació    Una trobada d’1 h per explicar-te la nostra gamma de serveis (web, SEO, social media, publicitat online…) i les oportunitats de comercialització.     2. Models de comissió flexibles     Prescripció / Senyalització: comissió per cada client que derivis i que arribi a formalitzar un contracte.      - Venda completa  tu gestiones el procés de venda (reunió, proposta, tancament) i rebs:        - O bé **alta comissió** (%) per cada projecte tancat        - O bé **comissió estàndard** (%) amb **mínim garantit** mensual, per cobrir despeses de gestió   3. Ingressos recurrents     - Cada vegada que el client *renovi*el servei anualment gràcies a la teva gestió, tu tornes a percebre comissió, mentre en mantinguis actiu col·laborant amb nosaltres.       Així construeixes una *cartera de clients* i assoleixes **ingressos estables** a llarg termini. 
  • 2/25 Agent Comercial Productes financers
    • Nom/raó social: Grupo Barymont
    • Domicili de l'empresa: Col·legi Agents Comercials Girona
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: España
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669963816
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://www.barymont.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Serveis hipotecaris,  Serveis de gestió de deutes,  Serveis de planificació financera,  Serveis gestió de patrimoni,  Programa de benestar econòmic per empreses i treballadors amb formació bonificada Serveis integrals d'assessorament, durant un any, Serveis d'estalvi de factures de suministres,  Serveis d'estalvi amb assegurances en general,  
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Altres observacions: Altres observacions: Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF). L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional  
    • Condicions que ofereix: Condicions que ofereix:  Acompanyament per aconseguir el Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222, Acompanyament per aconseguir el Certificat Nivell 2 del sector, Tots els serveis indicats a "productes a representar"

Vols rebre el nostre butlletí?

Vols rebre el nostre butlletí?