El Col·legi d'Agents Comercials se suma al Manifest #RESCATXPIMES #RESCATXAUTÒNOMS

rescat13112020Transcorregut més de mig any des de l’inici de la pandèmia de la Covid-19 i després de tres mesos de confinament domiciliari i múltiples restriccions, les empreses i els autònoms afrontem una nova etapa de tancament administratiu d’una àmplia majoria d’activitats. Davant d'aquests fets, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques se suma al Manifest #RESCATXPIMES #RESCATXAUTÒNOMS.

El MANIFEST #RESCATXPIMES #RESCATXAUTÒNOMS, una inicitiva de PIMEC que compta amb el recolzament de més de 200 entitats i col·lectius, entre els quals els dels agents comercials gironins, dels què el seu president, Josep Burgas, assumeix la vicepresidència d'Autònoms PIMEC, posa l'accent en una sèrie de reivindicacions que demanem siguin escoltades i preses en consideració per l’Administració, per buscar conjuntament les millors opcions i els recursos necessaris per poder garantir la viabilitat empresarial, evitant en tancament i la pèrdua de llocs de treball.

Les noves restriccions afecten principalment les petites i mitjanes empreses i els autònoms de molt diversos sectors, com el comerç, la restauració, l’esport, el lleure, la cultura, la formació, les fires i esdeveniments, els centres d’estètica i els serveis personals, entre d’altres. De retruc, també se’n ressentiran moltes altres activitats. L’aprovació de l’Estat d’Alarma a l’Estat espanyol durant sis mesos representa una mesura sense precedents, que dona carta blanca a les Administracions Públiques per a prorrogar les actuals mesures i imposarne d’altres, amb el mínim control parlamentari i sense supervisió de la societat civil.

Reivindicacions #RESCATXPIMES / #RESCATXAUTÒNOMS

1. Sense dades objectives i desglossades no és admissible que es decreti la suspensió total o parcial de certes activitats.
2. Les decisions de tancament o restricció de les activitats empresarials s’han de realitzar amb la suficient antelació i ser consultades amb les entitats més representatives dels sectors en qüestió. Les empreses i els autònoms no poden tancar d’un dia per un altre sense patir greus perjudicis.
3. Proposem que a les reunions del PROCICAT, a més de representants del Departament de Salut i del Departament d’Interior, s’hi afegeixin representants del Departament d’Empresa i Coneixement i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, atesos els efectes econòmics de les mesures que pren el PROCICAT i la necessitat d’establir compensacions econòmiques per a les activitats afectades.
4. Igualment, cal tenir presents els efectes nocius dels tancaments sobre la salut física i emocional dels ciutadans, com la impossibilitat de fer esport, de gaudir de la cultura i del lleure.
5. El teletreball és una bona opció però no sempre a l’abast de tothom. Sectors d’activitats com el comerç, la restauració, els serveis personals, la cultura o el transport no preveuen que es treballi a distància. A més, les empreses i els autònoms no han rebut cap incentiu per part de les administracions per potenciar el teletreball, com sí que ha succeït a països del nostre entorn.
6. Les empreses, sobretot les més petites, i els autònoms han de rebre compensacions ràpides, directes i suficients pel perjudici causat per les restriccions o pels tancaments. Recordem que la recent reforma del Marc Temporal d’Ajudes d’Estat de la Unió Europea permet atorgar ajuts de fins a 3 milions d’euros per empresa.
7. La desfeta econòmica de les pimes i autònoms obliga també a prendre mesures immediates i generoses a nivell fiscal i financer, com les següents:
a. Suspensió de tots els impostos i tributs fins al 31/12/2020.
b. Suspensió de les quotes d’autònoms dels sectors tancats fins al 31/12/2020.
c. Carència sobre els préstecs bancaris de pimes i autònoms fins al 31/12/2021.
8. Més enllà dels ajuts directes, els avals i els préstecs, les empreses i els autònoms volem reobrir els nostres negocis i reclamem que les autoritats sanitàries apliquin mesures per protegir la salut pública amb seny i intel·ligència:
a. Ús massiu dels testos ràpids d’antígens per detectar la Covid19, com ha fet recentment Eslovàquia, amb una població similar a la de Catalunya.
b. Ampliació immediata de la infraestructura sanitària, recorrent en primer lloc a l’oferta privada.
c. Aplicació de sistemes avançats de rastreig i control dels contagis, com s’ha fet a Àsia, si convé suspenent temporalment la normativa sobre protecció de dades personals.

La salut pública és, pot ser i ha de ser compatible amb l’activitat empresarial i les mesures preses en aquesta matèria s’han de basar sempre en dades objectives i en eines avançades de gestió, antelació, preparació i consens. Demanem a les Administracions la creació de taules sectorials per analitzar i valorar les greus afectacions de cada sector i buscar conjuntament les millors opcions i els recursos necessaris per poder garantir la viabilitat empresarial, evitant el tancament i la pèrdua de llocs de treball.

Sense les pimes i els autònoms no hi haurà ocupació ni riquesa al territori.
Sense les pimes i els autònoms no hi ha futur. Evitem la pandèmia econòmica.
#RESCATXPIMES / #RESCATXAUtònoms

UNEIX-TE

nuevo logo coacg


linkedinlinkedinlinkedin

Carrer Nou, 8, pral., 1ra
17001 Girona
TEL. 972 20 20 40 MBL. 669 123896

Avís Legal
Política de Privacitat
Política de Cookies

Últimes ofertes de Treball

  • 2/25 Agent Comercial Productes financers
    • Nom/raó social: Grupo Barymont
    • Domicili de l'empresa: Col·legi Agents Comercials Girona
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: España
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669963816
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://www.barymont.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Serveis hipotecaris,  Serveis de gestió de deutes,  Serveis de planificació financera,  Serveis gestió de patrimoni,  Programa de benestar econòmic per empreses i treballadors amb formació bonificada Serveis integrals d'assessorament, durant un any, Serveis d'estalvi de factures de suministres,  Serveis d'estalvi amb assegurances en general,  
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Altres observacions: Altres observacions: Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF). L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional  
    • Condicions que ofereix: Condicions que ofereix:  Acompanyament per aconseguir el Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222, Acompanyament per aconseguir el Certificat Nivell 2 del sector, Tots els serveis indicats a "productes a representar"
  • 6/25 Agent Comercial Sector - Assegurances i productes financers
    • Nom/raó social: OCIDENT
    • Telèfon fix: 972 202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: http://www.occident.com
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Més de 70 productes d'assegurances i financers
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Persona extrovertida Capacidad d' autoformació (proporcionat per la companyía) Experiència comercial indispensable (valorable experiència en el sector assegurador) Puntualitat Bona presència Rigor i profesionalitat Es valorarà positivament residir a GIRONA PROVINCIA    
    • Altres observacions: Funcions i requisits de la vacant: Prospecció venta i assessorament d'assegurances i productes financers No cal experiència en el sector, la formació va a càrrec de la companyia, però si requereix experiència comercial. Horari: flexible Durada del contracte inicial: 7 anys Perspectiva de la feina: Obrir la teva pròpia oficina. Disponibilitat d'incorporació: 1 o 2 mesos
    • Condicions que ofereix: 𝐔𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐬𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐟𝐮𝐭𝐮𝐫 𝐢 𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐜𝐫𝐞𝐢𝐱𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭. Tindràs una feina des del minut 1 i aniràs creixent poc a poc amb autonomia i ingressos. 𝐒𝐮𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐞𝐜𝐨𝐧ò𝐦𝐢𝐜. Pla econòmic estable amb alts incentius des de l’inici del programa S𝐮𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥. Un equip de persones et donarà suport en tot moment 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐚𝐜𝐢ó: formació continuada d’alt nivell i accés a postgraus universitaris a càrrec de la companyia.
  • 7/25 Agent Comercial Autònom - Sector Energies
    • Nom/raó social: VICO
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://vicoahorro.com
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Startup/APP alimentat amb IA que unifica, gestiona i estalvia en tots els suministres d'una persona i/o empresa. Servei gratuit i d'estalvi pels clients, el que fa que l'entrada comercial sigui molt fàcil i el tancament molt alt.
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Experiència prèvia en vendes, preferiblement al sector suministres, de serveis o startup - Excel·lents habilitats de comunicació i negociació. - Motivació per créixer i desenvolupar-se professionalment en el camp empresarial per tal de crear-se un passiu econòmic. -Disponibilitat propia si la persona necessita anar a algun esdeveniment que ell consideri productiu i adaptar-se a un entorn de treball dinàmic.
    • Altres observacions: Contacta'ns!
    • Condicions que ofereix: Estem a la recerca de Representants Comercials per unir-se al nostre equip dinàmic i orientat al creixement. Com a part del nostre equip de vendes, seràs responsable de promoure els nostres serveis i productes, identificar oportunitats de negoci i desenvolupar relacions sòlides amb els clients. Oferim un contracte de colaboracio i representació amb altes comisions recurrents anuals, que et forem un passiu i es un servei que pots afegir a la teva cartera de productes molt facilment.
  • Agent Comercial MultiCartera
    • Nom/raó social: Col·legi d'Agents Comercials de Girona
    • Domicili de l'empresa: C/ Nou, 8 principal 1ra
    • Codi postal: 17003
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: Espanya
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: http://www.suiwood.es
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Parquets Pavimets de PVC Pavimets de laminats Complements
    • Sector: Construcció i obres públiques
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Busquem una persona dinàmica amb ganes de treballar i a poder ser experiència en el sector, introduit en magatzems de construcció, fusta i grans tallers de fusteries. Necessari carnet de conduir
    • Altres observacions: Formació i recolzament per part de l´empresa
    • Condicions que ofereix: Remuneració amb un % sobre la venda realitzada. Bonus per objectius.
  • Comercial de Servicios
    • Nom/raó social: Col·legi d'Agents Coemrcials de Girona
    • Domicili de l'empresa: C/ Nou, 8 principal 1ra
    • Codi postal: 17001
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • País: Espanya
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: girona@coacg.cat
    • Web de la empresa: http://www.gruposifu.com/
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Somos Grupo SIFU, Centro Especial de Empleo líder en la prestación de Facility Services socialmente responsables. Con 25 años de experiencia y más de 4.500 profesionales, el 89% con algún tipo de discapacidad, damos servicio a más de 1.600 clientes y estamos presentes en España y Francia. ¿Tienes experiencia previa en el área comercial orientado a Facility Services? Buscamos a una persona con el objetivo principal de captar y desarrollar los clientes de la Delegación, de acuerdo con las políticas y objetivos de la compañía. Tus responsabilidades serán: Gestión de la cartera de clientes potenciales. Desarrollar cifra de negocio respetando los márgenes. Poner en marcha la estrategia comercial elaborada por la dirección comercial. Realizar ofertas comerciales con el apoyo de los servicios funcionales Identificar nuevos potenciales clientes y realizar el proceso de negociación de venta del servicio a los mismos.
    • Sector: Prestacions de serveis
    • Ofereix cartera de clients: Si
    • Perfil de l'agent comercial: ¿Qué solicitamos? ·Habilidades de negociación. ·Experiencia mínima de 2 años (preferentemente en el sector Facility Services) ·Nivel alto Paquete Office y CRM.
    • Condicions que ofereix: ¿Qué ofrecemos? - Contrato estable - Formación continuada en el puesto de trabajo. - Paquete retributivo fijo + variable, así como plan de retribución flexible. - Beneficios personales y sociales según política interna. - Somos Empresa Saludable, por lo que te podrás beneficiar de nuestros descuentos y actividades internas.
  • 3/25 Agent Coemrcial Sector Alimentación
    • Nom/raó social: Col·legi d'Agents Comercials de Girona
    • Domicili de l'empresa: C/ Nou, 8 principal 1ra
    • Codi postal: 17003
    • Comarca: Girona
    • Comunitat autònoma: Catalunya
    • Telèfon fix: 972202040
    • Mòbil: 669123896
    • Adreça electrònica: alopez@coacg.cat
    • Web de la empresa: https://www.vamosacomer.eu
    • Persona contacte: Anna López Fons
    • Productes a representar: Ver nuestra página web. Todo tipo de productos de alimentación y bebidas italianos, fresco, congelado y seco, 3000+ referencias. Catálogo quincenal con ofertas promocionales
    • Sector: Alimentació
    • Ofereix cartera de clients: No
    • Perfil de l'agent comercial: Experiencia y/o cartera de clientes en sector Hostelería / Horeca. Se valora conocimiento del producto italiano.
    • Altres observacions: Contrato mercantil. Fijo 500€/mes más comisión del 5% de la facturación normal, 1% en producto promocional

Vols rebre el nostre butlletí?

Vols rebre el nostre butlletí?