El dilluns 31 de març, el Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona varem celebrar la conferència de l’advocat Felipe Apalategui Tolosa, advocat especialitzat en Dret Comercial, qui s’incorpora com a assessor jurídic per als membres del col·lectiu.
L’acte, que va tenir lloc a la seu del col·legi, va comptar amb una nombrosa assistència d’agents comercials interessats a conèixer de primera mà els serveis i el suport legal que Apalategui oferirà a partir d’ara.
Durant la seva intervenció, Felipe Apalategui va exposar els aspectes clau dels contractes d’agència i distribució, així com les millors estratègies per a la resolució de conflictes amb les empreses representades. A més, va destacar la importància de comptar amb una correcta gestió jurídica per minimitzar riscos i garantir la seguretat legal dels professionals del sector.
Els assistents van tenir l’oportunitat de plantejar preguntes i exposar casos pràctics, als quals l’advocat va respondre amb claredat i rigor, posant-se totalment a disposició del col·lectiu per oferir suport i assessorament personalitzat.
Un cop finalitzada la conferència, els participants varem gaudir d’un refrigeri en un espai distès que va permetre continuar el debat i l’intercanvi d’idees.
Entre els assitens varem fer un sorteig 4 entrades per el concert de Tirant lo Blanc gentilesa de GIO Symphonia, de dues entrades del Girona FC vs Alavès gentilisa de la FOEG, dues entrades UNI Girona vs Ensino gentilesa de MGCMútua i dues entrades per a la conferencia de Xesco Espar gendilesa de GIMentors.
Moltes gràcies a totes les empreses que ens han permet fer el sorteig i moltes felicitats als guanyadors.