Divendres, 17 Novembre 2023 13:15

• País: Espanya
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Web de la empresa: http:// gunahome.com
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Guna Home, som fabricants de productes químics pel consum en format de mikados aromàtics per l'hogar. Volem vendre el nostre producte a nivell nacional e internacional als sectors com: grans i petits supermercats, drogueríes, garden center, betzineres, etc...
  • Sector: Articles per a la llar
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Comercial autónom amb vehicle propi, no importa si es multicartera, coneixedor del mercat si es posible al sector de articles per la llarc o cosmétics, el producte que oferim per vendre es un producte de qualitat i garantizat. Nosaltres som els fabricants del producte.
  • Condicions que ofereix: Nosaltres oferim un 10% de la facturació i a part promocions puntuals que fem durant l'any. I un apoyo comercial per tots els clients.
  • Altres observacions: El nostre producte amb les proves que em fet al mercat, ens ha donat un molt bon resultat.