Dijous, 09 Novembre 2023 11:43

• Comarca: Girona
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Web de la empresa: https://doceosoftware.com/
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Som fabricants de software de gestió documental. Les solucions que oferim són diverses i estan en constant millora i creixement per oferir el software més avançat i competitiu del mercat. Entre les nostres solucions es troba un gestor documental amb control horari, gestió completa de factures de proveïdor, creació de factures de client (llei “crea y crece”), gestió completa d'albarans d'entrega digital i modalitats de firma biomètrica segons sector amb la possibilitat de creació de formularis.
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Agent Comercial Extern altament motivat i proactiu per unir-se al nostre equip. Responsabilitats: • Realitzar seguiment telefònic i utilitzar diversos canals de comunicació per identificar i generar noves oportunitats de negoci. • Ampliar la nostra xarxa de contactes. • Col·laborar estretament amb l'equip de vendes i l'equip de màrqueting per maximitzar el potencial de vendes. • Contribuir a la creació d'estratègies de venda i seguiment de clients. • Participar en la formació inicial proporcionada per l'empresa. • Utilitzar material de màrqueting proporcionat pel departament de màrqueting per promocionar les nostres solucions. • Rebre suport al llarg de tot el cicle de vendes. Requisits: • Interès i coneixement en tecnologia, especialment en software de gestió. • Motivació, iniciativa i habilitats de comunicació. • Habilitat per establir i mantenir relacions comercials efectives. • Experiència en gestió comercial. • Capacitat per treballar de manera independent i en equip. • Disponibilitat per viatjar si és necessari. • Capacitat de síntesi de les necessitats dels clients i, poder detectar quina solució encaixa més en les seves necessitats.
  • Condicions que ofereix: Condicions econòmiques: A detallar amb l'empresa, base fixa més variable segons objectius. - Horari: Horari complet. - Oficina presencial. - Ajuda i suport per part del departament comercial i de màrqueting.
  • Altres observacions: Oferim: • Formació inicial proporcionada per l'empresa. • Suport continuat per part de l'equip de vendes i màrqueting. • Oportunitat de creixement i desenvolupament professional. • Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu. Si t'apassiona la tecnologia, tens la motivació i la iniciativa necessàries i estàs interessat a unir-te a un equip compromès a la indústria del software de gestió, esperem que et postulis per a aquesta emocionant posició. Estem experimentant un ràpid creixement empresarial que obre portes a una oportunitat prometedora d'èxit i ingressos substancials. La nostra expansió ens situa en una posició forta en aquest mercat emergent. Aquesta oportunitat emocionant té el potencial de generar guanys considerables per a totes les parts interessades, oferint una associació beneficiosa i lucrativa.