Dimecres, 14 Desembre 2022 10:55

6/23 Agent Comercial per Gestories, Immobiliàries, Serveis Jurídics, Emprenedors o Empresaris.

Dades de la oferta

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agenst Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Codi postal: 17003
  • Comarca: Girona
  • Comunitat autònoma: Catalunya
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: • Serveis hipotecaris, • Serveis de gestió de deutes, • Serveis de planificació financera, • Serveis gestió de patrimoni, • Programa de benestar econòmic per empreses i treballadors amb formació bonificada • Serveis integrals d'assessorament, durant un any, • Serveis d'estalvi de factures de suministres, • Serveis d'estalvi amb assegurances en general,
  • Sector: Prestacions de serveis
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Condicions que ofereix: • Acompanyament per aconseguir el Títol d’Educador financer amb Norma tècnica UNI 11402 ISO 2222, • Acompanyament per aconseguir el Certificat Nivell 2 del sector, • Tots els serveis indicats a "productes a representar"
  • Altres observacions: • Empresa líder en educació, planificació i gestió financera de l’estat. El nostre equip d'experts el componen educadors financers de qualitat segons la Norma Tècnica UNI 11402. Són assessors en benestar econòmic, assessors d'assegurances i membres de l'Associació d'Educadors i Planificadors Financers (AEPF).L’objectiu prioritari és aconseguir que totes les persones, empreses i entitats, adquireixin els coneixements i habilitats necessaris per organitzar la seva gestió financera personal i professional.