Dimarts, 06 abril 2021 11:19

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Som una empresa dedicada a la venda, instal·lació i reparació d'equips d'elevació i manipulació de càrregues. Aquests equips són polispastos (elèctrics, pneumàtics), braços giratoris, pòrtics i ponts grua. També distribuim cabrestants i manipuladors de buit. Tenim oficina tècnica i taller propis, ja que en una part dels projectes ens cal subministrar algun utillatge o estructura per instal·lar el equips. Majoritàriament som integradors tot i que alguns productes són desenvolupats íntegrament per nosaltres.
  • Sector: Gran maquinària
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Els nostres clients són principalment del sector industrial (químic, farmacèutic, alimentari, automoció, etc.) tot i que n'hi ha alguns del sector construcció. Per tant, és important que l'agent comercial estigui visitant indústries o empreses subministradores de la indústria.
  • Condicions que ofereix: Comissió per venda, i tot el suport tècnic comercial necessari per dur a terme la seva tasca comercial.