Nou programa de trobades sectorials entre empreses i agents comercials

trobades 2022 2El proper 14 de febrer, el Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques dona el tret de sortida a un nou programa anual de  Trobades sectorials, amb què es posa en contacte a empreses i agents comercials per a la comercialització de productes o serveis. La primera trobada estarà dedicada al sector de les assegurances i productes financers. L'objectiu de potenciar el negoci dels agents comercials col·legiats a través de el creixement de les ofertes de representació o d'altres oportunitats professionals, a través del contacte amb noves empreses que busquen comercials en règim de contracte laboral.

Tant si ets candidat com si ets empresa del sector, t'hi pots inscriure aquí!  Ja hi pots consultar el catàleg provisional d'empreses participants de la primera trobada, dedicada al sector Assegurances i Finançament, d'aquest proper 14 de febrer.

Les trobades es duran a terme en format virtual i en format presencial, a la seu del col·legi, del carrer Nou 8 de Girona, de 10.00 a 19.30 hores, amb una aforament limitat pel compliment de la normativa en matèria de mesures preventives de la Covid-19. Les inscripcions s'acceptaran per estricte ordre d'arribada fins a esgotar les possibilitats de les hores concertades de la jornada.

Calendari i sectors 2022

• 14/02/2022 - Assegurances - Finançament

• 14/03/2022 - Telecomunicacions - Telefonia - TIC - Serveis professionals

• 11/04/2022 - Alimentació - Horeca - Gastronomia

• 16/05/2022 - Indústria i construcció

• 13/06/2022 - Benestar i salut i bio

Format híbrid: presencial, de 10.00 a 19.30 hores i virtual (Zoom)

Destinataris

• Empreses que busquen comercials per representar els seus productes / serveis.
  • Empreses que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència i la garantia d'un Col·legi Professional.
  • Empresaris que busquen noves oportunitats de creixement i expansió.
  • Profesionals de la venda que busquen noves representacions o millorar la seva carrera professional i negoci en el sector comercial.
  • Joves que busquen en el món comercial el seu futur professional.

Informació i consultes:
Servei d'atenció al col·legiat · Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 202040 - Sra. Anna López

La propera Trobada sectorial estarà dedicada al sector de l'alimentació/gastronomia/sector horeca i es durà a terme el dijous 18 de març. Obrirem inscripcions un cop feta aquesta primera Trobada del dia 18 de febrer dedicada al sector de les assegurances i productes financers.

Etiquetes: assegurances , productes financers, agents coemrcials, trobades sectorials