Propera jornada de formació: "La importància de la venda", dijous 6 d'abril

El Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques (COACG) ha organitzat per al dijous 6 d'abril, a les 18.30 hores, la jornada formativa "La importància de l'actitud en la venda". la sessió anirà a càrrec del consultor i formador Miquel Ibáñez, de la consultoria MI Consulting.

Objectius
Avui dia, en el món de les relacions comercials i la venda, l'actitud és la clau. És el fet que ens diferencia de la competència i aporta valor afegit al nostre client. Durant aquesta sessió, Miquel Ibáñez donarà a conéixer el mètode Upattitude, amb el que treballa aspectes tan importants com la motivació, la gestió de les emocions, l'actitud, l'empatia o la perseverança. Amb aquest treball, s'aconsegueix una millora del rendiment i de la productivitat que es tradueix en la fidelització de la cartera de clients i en un augment de les vendes.

El mètode Upattitude

Part 1 - Actitud: aprenem a gestionar emocions, a motivar-nos i a generar empatia.
Part 2 - Pasió: fem de la nostra feina una pasió, aprenem i creixem cada dia. Transmetem aquesta passió als nostres clients.
Part 3 - Treballem en allò que ens agrada, eliminem les pors i les barreres. Assolim els nostres objectius.
Part 4 - Perseverança: superem les negatives, treballem dia a dia amb constància. Aprenem a modificar les vies per assolir els objectius.

La jornada és gratuïta per als agents comercials col·legiats/des.

Cost per als assistents NO col·legiats: 25 €

Els assistents no col·legiats han de formalitzar la inscripció fent l'ingrès al núm. de compte bancari:
Banc Sabadell ES60 0081 0086 0300 0113 58 18, indicant UPATTITUDE, NOM i COGNOM.
S'ha d'enviar el comprovant de pagament al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per motius d'organització, preguem que els interessats confirmeu la vostra assistència al telèfon 972 202 040 o bé al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Es lliurarà certificat d'assistència.