Impuls a les representacions europees

Avui, el col·legi ha acollit la directora de Flanders Investment & Trade a Barcelona, Ingrid De Grande, per a la realització d'entrevistes a col·legiats candidats interessats en les representacions d'empreses europees. Concretament, les empreses de les quals s'informava a la borsa de treball pròpia del col·legi, han estat:

CONFISERIE VANDENBULCKE NV
ISPC
PLANET EUROPE NV
TERRENDIS
THEO BAUWENS
TOPS FOODS NV
WTG

Les entrevistes s'han dut a terme al llarg del matí. Segons han posat de manifest els candidats, l'experiència ha estat "molt positiva". Per la seva banda, el president de Girona, Josep Burgas, ha assegurat que el col·legi continuarà en aquesta línia d'accions "perquè és un benefici per a la carrera professional dels col·legiats". "Les empreses confien en nosaltres i estem segurs que potenciant aquestes trobades estem fent una bona feina", opina Burgas. El president també manté el propòsit del col·legi d'organitzar un nou networking durant el primer sementre de l'any vinent.

Etiquetes: comercials, europa