L'assemblea general aprova el balanç 2016 i pressupost 2017

Ahir es va celebrar la segona assemblea anual de l'any. Es van aprovar per unanimitat el balanç econòmic de l'any 2016 i els pressupostos per a l'any vinent. Els col·legiats teniu a la vostra disposició la documentació corresponent a les dependències col·legials.
Durant l'acte es va informar de les actuacions principals impulsades per la corporació durant l'any. Entre d'altres es van destacar els actes fets amb motiu de la celebració del 90 aniversari de la col·legiació:

I Networking d’Ocupació

“Èxit rotund” del I Networking d’Ocupació organitzat a la Fira de Mostres de Girona, a l’Espai de l’Emprenedoria. Més de cent candidats es van entrevistat amb una vintena d’empreses participants de diferents sectors d’activitat. L’objectiu del networking, “és crear i millora l’ocupació del sector”. La jornada va posar en contacte a empreses del camp de l’alimentació i begudes, informàtica i telecomunicacions, assegurances, finances i serveis immobiliaris, i de productes i serveis, amb professionals de la venda que busquen noves oportunitats laborals. Els destinataris han estat d’una banda empreses que busquen comercials per representar els seus productes o serveis a Espanya i Europa i que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència, amb la garantia del col·legi professional. I d’altra banda, professionals que busquen una primera feina o que volen millorar l’actual amb noves representacions en el sector comercial. La bona acollida d’aquesta I edició ens ha motivat a organitzar una segona l’any vinent, de la qual us en informarem puntualment.

I Premi a la millor iniciativa comercial

L’empresari i agent comercial Jordi Miquel Perxachs, gerent i propietari de Comercial Miquel Valentí, s’endu el I Premi COACGI a la Millor iniciativa comercial, pel seu pernil llescat a mà. El guardó, convocat pel Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona i Comarques per primera vegada aquest any, es va lliurar diumenge en marc de la festa patronal de la corporació. Amb els premis COACGI, es vol donar a conèixer a l’opinió pública l’activitat de la mediació comercial a través del reconeixement de trajectòries de gran vàlua professional dels col•legiats, més de 700 a la demarcació de Girona. El jurat, integrat pels membres de la Junta de Govern del Col•legi Oficial d'Agents Comercials de Girona, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, el president de FOEG, Ernest Plana, i el president de PIMEC Girona, Pere Cornellà, ha valorat tant la innovació de la iniciativa com l’èxit comercial de la mateixa.

Pla d’ocupació jove

També ha estat notable l’impuls al Pla d’Ocupació jove. Aquest Pla té com amb l’objectiu facilitar la incorporació al món laboral a joves de menys de 36 anys que es vulguin dedicar a les vendes. El Pla és un programa que inclou un seguit de mesures que comencen per la col·legiació gratuïta i la realització del curs d'accés a la professió d'agent comercial, que dóna dret al títol oficial d'Agent Comercial Col·legiat expedit pel Ministeri d'Ocupació. D'altra banda, la corporació acompanya al nou col·legiat en el seu camí de recerca de feina segons perfil i borsa de treball col·legial. Així mateix, se li ofereix un web professional, a més de poder beneficiar-se de la cartera de serveis col·legials.

Etiquetes: comercials, AGENTES COMERCIALES GIRONA, assemblea