Demà, lliurament dels I Premis COACGI a la Millor iniciativa comercial

Demà 18 de desembre, el Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Girona celebrarà l’acte de lliurament dels I Premis a la millora iniciativa comercial que convoca la col·legiació. L’acte se celebrarà en el marc de la festa patronal del col·lectiu, durant el qual també es lliuraran els diplomes d’Or i Plata als 25 anys d’antiguitat col·legial. Rebran el reconeixement 29 agents comercials.

L’objectiu principal dels guardons COACGI, que es donen per primera vegada aquest any, és ajudar als col·legiats en el seu desenvolupament professional i promocionar alhora la col·legiació. Amb aquests premis també es vol donar a conèixer a l’opinió pública l’activitat de la mediació comercial a través del reconeixement de trajectòries de gran vàlua professional dels col·legiats, més de 700 a la demarcació de Girona. El jurat, integrat pels membres de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, el president de FOEG, Ernest Plana, i el president de PIMEC Girona, Pere Cornellà, ha valorat tant la innovació de la iniciativa com l’èxit comercial de la mateixa.

Símbol de la professió
La imatge dels premis és l'escultura homenatge a l'Agent Comercial que es pot contemplar en l'Estació Porta d'Atocha de Madrid. L'escultura és obra de l'artista Francisco López Hernández, escultor procedent d'una família d'orfebres i imaginaris de Ripar (Albacete), que ha influït profundament en la nova escultura figurativa espanyola. La seva obra està representada en museus i col·leccions de Madrid, Londres, Gante, Munich i Berlin, entre d'altres.

Programa
El programa començarà a les 12.00 hores, amb la Missa en honor a la Verge de l’Esperança i en record als companys difunts aquest any; a les 13.00 hores, les instal·lacions col·legials (C. Nou, 8. pral. 2ona) acolliran l’acte de lliurament dels diplomes dels 25 d’anys i 50 anys d’antiguitat col·legial i tot seguit, cap a les 13.30 hores, es farà el lliurament del Premi COACGI. Participaran en l’acte el tinent d’alcaldia de Girona de l’àrea d’urbanisme, Joan Alcalà, el director de territori i sostenibilitat de la Generalitat a Girona, Pere Saló, i el president de la corporació, Josep Burgas. També hi assistiran el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, el president de la Llotja de Contractació, Domènec Morera, el president de la FOEG, Ernest Plana, i de la SECOT, Mateu Nierga. Hi seran presents els representants de la col·legiació nacional, així com un gran nombre de col·legiats.