Josep Burgas: “El nostre objectiu a la Fira de Mostres és potenciar l’ocupació”

Del 28 d’octubre a l’1 de novembre, us convidem a venir a la Fira de Mostres, a l’espai de l’Emprenedoria, stand 29.

Com cada any el Col·legi d'Agents Comercials de Girona i Comarques assisteix a la Fira de Mostres de Girona i ho fa amb presència al Saló de l’Emprenedoria. La corporació apostem per un programa que alterna les accions professionals amb les lúdiques i concretament per actuacions dirigides a impulsar i millorar l’ocupació de l’agent comercial. El president de l’entitat, Josep Burgas assegura que “el nostre objectiu a la Fira de Mostres és potenciar l’ocupació”

I Networking professional d'ocupació Girona #COACGI2016

Aquest any, gairebé 70 col·legis d'agents comercials de tot l'Estat espanyol celebren els 90 anys de la creació de la col·legiació, una data històrica que significa molt per a més de 50.000 persones que es dediquen a aquesta professió sota l'empara de les corporacions que es distribueixen per la península ibèrica. Els col·legis es van crear pel Reial Decret del 8 de gener del 1926 i el nostre es fa fundar el 13 de maig de 1927. Tot i això, el col·legi de Girona ens hem volgut sumar a la celebració amb la convocatòria del I Networking professional d'ocupació Girona #COACGI2016, que estrenem en el marc de la Fira de Mostres 2016, a l’espai de l’Emprenedoria el 31 d’octubre, de 10.30 a 15.00 hores, coincidint amb la celebració del Dia de l’Agent Comercial.

Objectiu: potenciar l’ocupació

L’objectiu del networking d’ocupació és potenciar l'ocupació en el sector. La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals. Els destinataris són d’una banda empreses que busquen comercials per representar els seus productes o serveis a Espanya i Europa i que volen potenciar les seves vendes amb comercials titulats i amb experiència, amb la garantia d'un Col·legi Professional. I d’altra banda, professionals que busquen noves representacions o ocupació en el sector comercial.

Així mateix, la presència del Col·legi d’Agents Comercials de Girona i Comarques en la Fira de Mostres se centra en la divulgació del Pla d'Ocupació Jove de la corporació. Aquest Pla té com amb l’objectiu facilitar la incorporació al món laboral a joves de menys de 36 anys que es vulguin dedicar a les vendes. El Pla és un programa que inclou un seguit de mesures que comencen per la col•legiació gratuïta (entrada i sis primeres quotes) i la realització del curs d'accés a la professió d'agent comercial, que dóna dret al títol oficial d'Agent Comercial Col•legiat expedit pel Ministeri d'Ocupació. El curs forma als alumnes en els coneixements necessaris per exercir la venda professionalment, tant des de vessant legal, fiscal i administrativa, com en l'àmbit més tècnic de la negociació, la comunicació i les noves tecnologies aplicades a la professió. D'altra banda, la corporació acompanya al nou col•legiat en el seu camí de recerca de feina segons perfil i borsa de treball col•legial. Així mateix, se li ofereix un web professional, a més de poder beneficiar-se de la cartera de serveis col•legials.

Suport als col·legiats: programa de conferències

Al mateix temps, el col·legi dedica un dels estands a la promoció de col·legiats, oferint-los presència i suport en les seves activitats professionals. Destaca el programa de conferències a l’entorn del seva activitat, servei o producte.

Dissabte 29, de 12.00  a 13.30 hores

El SEO de les coses: màrqueting per a usuaris, telecomunicacions per a empresaris. Cristian Borrego Trujillo

Dissabte 29, de 17.00 a 18.00 hores

Network màrqueting professional: nova tendència del segle XXI, desmuntant tabús i construint oportunitats. Merlí Jover

Dissabte 29, de 18.00 a 20.00 hores

Network-marketing: la profesión del futuro. Como emprender sin riesgo y low cost en esta industria. El negocio "Llave en mano" por excelencia. Daniel Senserrich

Dissabte 29, de 18.00 a 20.00 hores

Crowdfunding immobiliari. La inversió Immobiliària online ja és una realitat”. Didac Figueras (Inveslar)

Diumenge 30, a les 13.00 hores

Contaminaciò electromagnética: “Salut de l’hàbitat”. Josep Vilardebó. Vilardebó & Mortensen

Diumenge 30, a les 17.00 hores

Beneficis del Aloe per la Salut i Cura de la Pell. Josep Lluís Salinas. Aloe per a Vida

Dia de l’agent comercial: 31 d’octubre

El 31 d’octubre, el col·legi celebrarà el Dia de l’Agent Comercial, acte organitzat per la corporació que reuneix cada any a la Fira de Mostres els professionals de la venda, representants de la col·legiació catalana i de l’Estat espanyol, amb presència de les institucions municipals i empresarials gironines. Cap a les 12.30 hores, es farà el tradicional hissament de la bandera col·legial, davant de la porta principal del palau firal, i el recorregut guiat a la Fira de Mostres; l’acte clourà amb els parlaments institucionals a l’espai de la Llotja de Contractació, a càrrec d’Eduard Berloso, vicealcalde i 2n tinent d’alcaldia de Girona de Sostenibilitat, Medi Ambient, Participació i Cooperació, el vicepresident de la Cambra de Comerç, Jaume Fàbrega i el president de la corporació col·legial, Josep Burgas.

Campanya promocional de la col·legiació

Amb l’objectiu de promoure la col·legiació entre els professionals majors de 36 anys, l’entitat regalarà una tableta als agents que es col·legiïn durant els dies de la Fira (fins exhaurir existències). També es sortejaran entre tots els visitants productes i activitats com ara una Ham Session, embotits, a estades a cases rurals.