Viernes, 19 Julio 2019 11:12

• Comunitat autònoma: CATALUNYA
  • Telèfon fix: 938761950
  • Mòbil: +34647799731
  • Adreça electrònica: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Web de la empresa: http://pujol-group.com
  • Persona contacte: Monica Pons
  • Productes a representar: Marca consolidada de sistemes per automatitzacions de portes comercials, garatge, correderes, batents i elements de seguretat i radio control.
  • Sector: Ferreteria i petits utensilis
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Agent autònom, Busquem una persona dinàmica i emprenedora, per gestionar la cartera de clients actuals i aportar-ne de nous. Es valorarà l'experiència en el sector del automatismes per portes, però en especial la capacitat de treballar en equip, adaptabilitat i col,laboració en el continuat creixement de la marca a la zona.
  • Condicions que ofereix: Formació sobre els productes. Cartera de clients consolidada amb una important posició de la marca en el mercat. Comissions sobre vendes variables segons rati client/tarifa. Cotxe d'empresa si es necessita. Altres eines de treball com telèfon, tablet,...aportades per l'empresa. Marca seriosa amb gran trajectòria i recolzament multinacional del sector.
  • Altres observacions: La zones a treballar són Girona i la Catalunya central., Possibilitat de creixement a noves zones i augment de la cartera de productes. Es pot enviar CV per correu electrònic.