Jueves, 13 Junio 2019 11:22

• Comarca: Empordà
  • País: España
  • Mòbil: 610251810
  • Adreça electrònica: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Web de la empresa: https://mywebandweb.com
  • Persona contacte: Albert Guardiola
  • Productes a representar: My Web&Web es dedica al desenvolupament web. S'ofereixen productes web de qualitat, amb dissenys moderns a un preu econòmic. Es busca comercial per vendre 3 productes: pàgina web, botiga online i posicionament web.
  • Sector: Informàtica, telefonia i comunicacions
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Autònom amb prioritat (si és possible) de realitzar ventes a Girona província i Barcelona. No és necessària experiència, ja que es facilita formació per a la venta del producte.
  • Condicions que ofereix: Comissions del 80% fins el 95% en productes web (Pàgina web i Botiga Online). Es dóna material promocional per facilitar el treball i l'èxit del comercial.
  • Altres observacions: Ens interessa tenir un contacte proper amb el comercial per a poder facilitar els recursos apropiats que aquest mateix requereixi