Tractaments preferencials

Entitats bancàries
Banc Sabadell

Avantatges compte Expansió PRO. El primer compte que treballa en PRO dels professionals:

• Li abonen 10% de la seva quota de col·legiat fins a un màxim de 100€ anuals

• 0 comissions d'administració i de manteniment

• 3% de devolució dels rebuts domèstics principals, fins a un màxim de 20 euros al mes.

• I la targeta de crèdit i la de dèbit gratis, més de 1.300 oficines al seu servei, avantatges especials per a les seves inversions en el servei BS Borsa 10 i molts més avantatges...

Catalunya Caixa, Banc Popular Espanyol

Convenis OPEL

Som OPEL Partners: si ets col·legiat/da, pots gaudir de fins a un 40% en la compra del vehicle.

Promoció OPEL ASTRA

OPEL ASTRA 1.4 TURBO 140 CV acabat selective. PVP: 21.900€

Preu especial col·legiats/des: 15.300€ (IVA inclòs, posat en carretera)

Preu inclòs PLAN PIVE 5 i subjecte a finançament

Vinculada a aquesta promoció Repsol Autogas - GLP fa una aportació de fins a 500€ en carburant autogas vinculada a la targeta Solred

Per vehicles nous d'autogas Subministrament d'autogas - dto fixe de 0,75, es pot incrementar a 1,10€/litre, si el col·legiat s' adhereix al conveni.

Podeu consultat detall en aquest document: Acord Repsol Butano (document en castellà)

Salut

Mútua General de Catalunya

Montepio Girona. Descarrega de preus i serveis
Instituts Odontològics

Vil Morten i Teràpies Naturals Josep Vilardebó

Telefonia Movistar

Carburants

CEPSA, SOLRED i PETROCAT

Aprofita els descomptes!

TARGETA CEPSA

Gràcies a un conveni entre el Consell General de Col·legis d'Agents Comercials amb CEPSA, els agents comercials col·legiats poden gaudir de les millors condicions de descompte en el consum de carburants. En virtut d'aquest conveni, el col·legi d'Agents Comercials de Girona posa a disposició de tots els col·legiats la nova targeta CEPSA en les millors condicions i avantatges que pot gaudir un col · lectiu professional, per al seu ús en totes les estacions de servei de la xarxa de la companyia petroliera.

• 8 cèntims en dièsel Star i benzina súper.
  • 9 cèntims en dièsel òptima.
  • La targeta és gratuïta i se'n poden beneficiar tant l'agent comercial col·legiat com els seus familiars.

Per sol·licitar la targeta, només cal que us descarregueu d'aquests enllaços el document de sol·licitud de la targeta i el document de contracte CEPSA STAR DIRECT. Heu d'emplenar-los i fer arribar l'original a la secretaria del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona, al carrer Nou 8, pral 2a, 17001 de Girona.

Als col·legiats titulars de la targeta CEPSA STAR que ho sol·licitin, se'ls augmentaran de forma automàtica els descomptes que gaudien fins igualar-los als aconseguits per la nova targeta CEPSA STAR DIRECT. Així mateix, els col · legiats que siguin titulars de la targeta CEPSA STAR DIRECT amb anterioritat a aquest conveni poden sol · licitar el canvi al nostre conveni a través dels seus Col·legis per poder gaudir dels millors descomptes. No cal, anul·lar les targetes, només sol·licitar el canvi al conveni.

Targeta SOLRED

• Diésel 6cts/l* (en les estacions especials, més de 2.500)
  • Diésel 1,20 cts/l* (totes les estacions de Repsol, Campsa i Petronor més de 3.800)
  • Benzina: 1,80 cts/l* (totes les estacions de Repsol, Campsa i Petronor més de 3.800)
  • Factura mensual amb l'IVA desglosat
  • Sense aval bancari (amb estudi de risc)
  • Més de 2.500 Estacions de Servei Preferent de les xarxes Repsol, Campsa i Petronor
  • Promoció VIAT Gratuït i el segon 20€ (IVA inclós)

Descàrrega llistat benzineres nacional

Descàrrega llistat benzineres Girona

Descàrrega contracte targeta

Descàrrega contracte VIA T

Targeta personalitzada amb Catalunya Caixa

tarjetacoac

» Crèdit de 300 euros, de base

» Sense cap cost, mai!

» Avantatges per domiciliar la nòmina / autònoms

» Preus especials en dipòsits

» Descomptes en les entrades del Tel-Entrada!

» Descomptes en benzineres, un 3 %!

» I regal de benvinguda

No cal que tinguis un compte obert a Catalunya Caixa.

El carnet d’agent comercial col•legiat dona accés a les fires comercials de Fira de Girona i a totes les que son organitzades per IFEMA i Fira de Barcelona. Actualment, el Consell General d’Agents Comercials d’Espanya esta negociant dins de la IUCAB l’accés a Fires d’ordre europeu.

Hotels i restaurants

A través de l’acord entre el Consell General d’Agents Comercials d’Espanya amb una sèrie d’establiments hotelers, tots els col•legiats es poden beneficiar de condicions especials.
Descarregueu-vos la guia actualitzada a l'extranet del Consell.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Descomptes per als col·legiats/des

10% de descompte en hotels (Hotel Portainé 2000 Alberg Les Estades (Pallars Sobirà) Hotel Apartaments Vall de Núria.

• 10% de descompte parc lúdics de qualsevol de les nostres estacions

• 10% de descompte en activitats pròpies a Vall de Núria, al cremallera i al parc lúdic

• 10% de descompte en telecadira i tubbing a Vallter

• 10% de descompte en Bike Park i Telecabina a la Molina

• 10% de descompte en activitats pròpies i al parc lúdic de Port Ainé

• 10% de descompte en el preu del forfet

Entrada gratuïta a fires i salons de tot Espanya, presentant el carnet col•legial.

Descomptes especials de la de nostra assessoria fiscal i comptable per a l'elaboració de la declaració de la renda.

Oci i viatges

Centre Wellness, del Parc Migdia de Girona
Aplicable per els col·legiats i familiars de primer grau. Consulteu condicions aquí.

Vueling

10% de descompte en tots els vols operats per la companyia Vueling
(descompte no aplicable del 15 de juliol al 15 de setembre)

• Descompte aplicable només sobre la tarifa base, quedant excloses les taxes i serveis addicionals que es contractin (equipatge, assegurança de viatge, elecció de seient...)