Allotjament & restauració & viatges i oci

Hotels i restaurants

A través de l’acord entre el Consell General d’Agents Comercials d’Espanya amb una sèrie d’establiments hotelers, tots els col•legiats es poden beneficiar de condicions especials.
Descarregueu-vos la guia actualitzada a l'extranet del Consell.

Oci i viatges

Centre Wellness, del Parc Migdia de Girona
Aplicable per els col·legiats i familiars de primer grau. Consulteu condicions aquí.

Vueling

Descompte del 5% en les tarifes Basic i Òptima. Compra els bitllets Vueling i gaudeix del descompte exclusiu per a col·legiats/des. Amb la tarifa Basic tens els millors preus per volar a més de 160 destinacions. Amb la tarifa Òptima pots escollir el teu seient i facturar una maleta de fins a 23 kg, entre altres veuen. Més info: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Transmediterrània

Descomptes directes a partir de 25 €/persona en la compra de bitllets de ferri d'anada i tornada a Balears, amb o sense embarcament de vehicle. Pots comprar els bitllets al web www.trasmediterranea.es, per telèfon o a les seves instal·lacions, indicant sempre el codi promocional per a col·legiats COACGI. Els descomptes que s'apliquen són:

• a 1 persona: 25 € de descompte - 2 persones: 50 € de descompte.
  • a 1 persona + Vehicle: 50 € de descompte - 2 persones + Vehicle: 75 € de descompte.

A més, per ser col·legiat també pots beneficiar-te d'un descompte del 50% en la tarifa d'aparcament de la terminal Trasmediterránea de Barcelona (imprescindible mostrar el carnet COACGI a les instal·lacions). Consulta les condicions i els codis descomptes corresponents a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Air France

Descomptes a partir de 50 € per bitllet i fins a 150 € en els vols operats per la companyia.
Destinacions intercontinentals:
50 € de descompte en la tarifa Economy
100 € de descompte en la tarifa Premium Economy
150 € de descompte en la tarifa Business
A més del programa de punts, Air France ofereix als col·legiats/des el BlueBiz, un programa gratuït que acumula crèdits per la compra de vols (1 crèdit = 1 €) i que es poden intercanviar per vols gratuïts. Consulteu detall de com heu de procedir a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Si vols més informació sobre cap servei o conveni omple aquest formulari:
Accepto que les meves dades siguin incloses en un fitxer de dades propietat del COAC GIRONA amb la finalitat que l'esmentada empresa pugui realitzar les gestions i comunicacions pertinents, d'acord amb la Llei 15/1999 (Protecció de dades) i la Llei 34/2002 (LSSI) podré exercir els meus drets d'accés, rectificació, cancel lació i oposició mitjançant correu electrònic a info@coacgirona.com