Vehicles & Carburants & subministraments

CEPSA, SOLRED
Aprofita els descomptes!

TARGETA CEPSA

Gràcies a un conveni entre el Consell General de Col·legis d'Agents Comercials amb CEPSA, els agents comercials col·legiats poden gaudir de les millors condicions de descompte en el consum de carburants. En virtut d'aquest conveni, el col·legi d'Agents Comercials de Girona posa a disposició de tots els col·legiats la nova targeta CEPSA en les millors condicions i avantatges que pot gaudir un col · lectiu professional, per al seu ús en totes les estacions de servei de la xarxa de la companyia petroliera.

• 8 cèntims en dièsel Star i benzina súper.
  • 9 cèntims en dièsel òptima.
  • La targeta és gratuïta i se'n poden beneficiar tant l'agent comercial col·legiat com els seus familiars.

Per sol·licitar la targeta, només cal que us descarregueu d'aquests enllaços el document de sol·licitud de la targeta i el document de contracte CEPSA STAR DIRECT. Heu d'emplenar-los i fer arribar l'original a la secretaria del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona, al carrer Nou 8, pral 2a, 17001 de Girona.

Als col·legiats titulars de la targeta CEPSA STAR que ho sol·licitin, se'ls augmentaran de forma automàtica els descomptes que gaudien fins igualar-los als aconseguits per la nova targeta CEPSA STAR DIRECT. Així mateix, els col · legiats que siguin titulars de la targeta CEPSA STAR DIRECT amb anterioritat a aquest conveni poden sol · licitar el canvi al nostre conveni a través dels seus Col·legis per poder gaudir dels millors descomptes. No cal, anul·lar les targetes, només sol·licitar el canvi al conveni.

Targeta SOLRED

• Diésel 6cts/l* (en les estacions especials, més de 2.500)
  • Diésel 1,20 cts/l* (totes les estacions de Repsol, Campsa i Petronor més de 3.800)
  • Benzina: 1,80 cts/l* (totes les estacions de Repsol, Campsa i Petronor més de 3.800)
  • Factura mensual amb l'IVA desglosat
  • Sense aval bancari (amb estudi de risc)
  • Més de 2.500 Estacions de Servei Preferent de les xarxes Repsol, Campsa i Petronor
  • Promoció VIAT Gratuït i el segon 20€ (IVA inclós)

Descàrrega llistat benzineres nacional

Descàrrega llistat benzineres Girona

Descàrrega contracte targeta

Descàrrega contracte VIA T

LOGO-Icon_400x400.png

Serveis d'aparcament LetMePark:

LetMePark és una app que dona accés a múltiples serveis d'aparcament que permet buscar, pagar i reservar els pàrquings en els desplaçaments, sense tiquets i amb una factura única detallada al mes.

Per què LetMePark?

Per disposar de la xarxa més gran de pàrquings a Espanya. Cobertura nacional i internacional (França, Alemanya i Itàlia).
Per emetre una factura única detallada mensual de tots els serveis de pàrquing realitzats sense necessitat de tiquets, per a poder així deduir l'IVA d'una manera àgil.
Perquè suposa una Inversió “0”, la implementació és ràpida i senzilla (24h), el pagament és per ús i facilita el reporting de despeses.

Si vols més informació sobre cap servei o conveni omple aquest formulari:
Accepto que les meves dades siguin incloses en un fitxer de dades propietat del COAC GIRONA amb la finalitat que l'esmentada empresa pugui realitzar les gestions i comunicacions pertinents, d'acord amb la Llei 15/1999 (Protecció de dades) i la Llei 34/2002 (LSSI) podré exercir els meus drets d'accés, rectificació, cancel lació i oposició mitjançant correu electrònic a info@coacgirona.com