coacg logo

Divendres, 23 Setembre 2022 13:43

Cerquem Agent Comercial per promocionar paquets turístics a la província de Girona

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Comarca: Gironès
  • País: Espanya
  • Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Paquets turístics
  • Sector: Oci
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Es busca un agent comercial amb experiència demostrable en la promoció i venda de paquets turístics per a grups grans. La seva tasca principal serà la de visitar agrupacions socio-culturals i altres col·lectius per promocionar les diferents propostes turístiques organitzades per nosaltres mateixos. Inicialment, l’àmbit d’acció serà la provincia de Girona. Molt important. L’ús correcte del català i del castellà, tant escrit com parlat, és imprescindible.
  • Condicions que ofereix: A concretar amb el candidat/data.