coacg logo

Dimarts, 20 Setembre 2022 17:06

Agent comercial per Vins i caves dinàmics i productes de l'Alt Pirineu

• Nom/raó social: Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Girona
  • Domicili de l'empresa: c/Nou, 8 principal 4rta
  • Comarca: Girona
  • País: Espanya
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: -Vins i caves plens de dinamisme de diverses zones geogràfiques de Catalunya. -Gienbra del Pirineu. -Xocolates de diversos fruits dels boscos del Pirineu, d'avet, nabius, farigola, tòfona... -Vinagre d'avet, de farigola i de saüc -caramels d'avet i de saüc
  • Sector: Alimentació
  • Ofereix cartera de clients: no
  • Perfil de l'agent comercial: Algú que coneixi el mercat d'aquests productes i sobretot, una persona que il.lusionada amb el projecte tingui ganes de fer-lo créixer conjuntament.
  • Condicions que ofereix: Ofereixo un percentatge sobre vendes a definir per cada producte.
  • Altres observacions: Els vins tenen un perfil organolèptic modern. Els productes del Pirineu son una novetat i plens d'energia.