coacg logo

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 656160395
  • Persona contacte: Piluca i Marta
  • Productes a representar: Objectes per botigues decoració i regal Necessitem comercial, per distribuir objectes fets a l’Empordà, a botigues de decoració i regal, materials naturals i algunes creacions propies , donant el valor de la unicitat. Materials com suro, ceràmica, pedra, així com espelmes aromàtiques en Vidre i ceràmica, amb aromes de l ‘Empordà. Objectes destínats a la decoració, tableware, etc.
  • Sector: Articles per a la llar
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Necessitem agent comercial autònom per oferir complements de suro al sector Horeca, com QR informatius, o objectes per taula, com sotaplats, Estalvis, agafadors paelles o caçoles, etc..
  • Condicions que ofereix: Comissió venda.