coacg logo

• Telèfon fix: 972 202040
  • Mòbil: 669 123896
  • Persona contacte: Anna López Fons
  • Productes a representar: Empresa de tractament d'aigües Telemarketing i seguiment telefònic, imprescindible bilingüe francès, català i espanyol. - Tasques de prospecció comercial de clients i de projectes a Espanya - Telemarketing i trucades dirigides. Captació de clients i seguiment de pressupostos. - Tasques administratives i de suport als departaments de comptabilitat i de compres.
  • Sector: Construcció i obres públiques
  • Ofereix cartera de clients: si
  • Perfil de l'agent comercial: Experiència 9 mesos. Valora experiència en departament comercial a espanya i/o frança Llicenciatura o enginyeria Títol fp de grau mig - edificació i obra civil Francès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat) Català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat) Disponibilitat de vehicle: automòbil Disponibilitat per viatjar Permisos de conduir: b
  • Condicions que ofereix: Contracte laboral temporal (9 mesos) Salari mensual brut des de 1.300€ fins a 1.800€ Jornada completa o de matins, segons disponibilitat i perfil del candidat/a. Oferta de treball estable.